زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دوازدهمین دور مسابقات پرورش اندام و فتنس درکابل آغاز شد

دوازدهمین دور مسابقات پرورش اندام و فتنس درکابل آغاز شد

author avatar
11 Apr 2019 - 14:42
دوازدهمین دور مسابقات پرورش اندام و فتنس درکابل آغاز شد
author avatar
11 Apr 2019 - 14:42

کابل (پژواک، ۲۲ حمل ۹۸): دوازدهمین دور مسابقات پرورش اندام و فتنس برای شناسایی چهره های برتر وراه يابى درمسابقات تیم هاى ملی و مسابقات بین المللی امروز درکابل رسما آغاز شد.

نورالله شیرزاد معاون فدراسیون ملی پرورش اندام و فتنس و سرمربی تیم ملی پرورش اندام گفت که اين مسابقات براساس تقویم همه ساله فدراسیون ملی پرورش اندام و فتنس آغاز شده است.

وی با بيان اينکه دراین مسابقات ورزشکاران از چهار زون کابل اشتراک کرده وتا ۱۲ ماه ثور سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود که در مرحله اول ورزشکاران زون شمال کابل باهم رقابت می کنند .

براساس معلومات شیرزاد،درمسابقات زون شمال کابل که امروز برگزار شده، ۳۱۵ ورزشکار در ده کتگوری وزنی بخش پرورش اندام و سه کتگوری بخش فتنس از ۳۷ کلپ مختلف شمال کابل اشتراک کرده اند.

موصوف گفت که از هرکتگوری پنج ورزشکاربرتر در مسابقات تیم ملی که در ماه اسد برگزارخواهد شد راه یافته و با هم رقابت خواهند کرد.

بگفتۀ شيرزاد، علاوه بر این مسابقات قراراست درهمين دورشتۀ ورزشى، مسابقات منتخبی در ولایت هاى کشور نیز برگزارگردد تا چهره های برتر از ولایات نیز در مسابقات تیم ملی کشور معرفى گردند .

موصوف، هدف برگزاری این مسابقات را تشویق ورزشکاران جوان و شناسایی چهره های برتر در مسابقات تیم ملی پرورش اندام و فتنس و مسابقات بین المللی عنوان کرد.

وی درادامه افزود، درنظراست يکتعداد ازاين ورزشکاران که درمسابقات فعلى درخشش چشمگيرداشته باشند در مسابقات جنوب آسیا در کشور نیپال، مسابقات آسیایی در کشور چین و مسابقات جهانی در کشور کوریایی جنوبی که قرار است در سال جاری برگزار شود، به نمایندگی از افغانستان اشتراک نمايند .

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر