زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

نماینده گی های آمریت نمبر تشخیصیه در چهار ادارۀ دولتی ایجاد می شود

نماینده گی های آمریت نمبر تشخیصیه در چهار ادارۀ دولتی ایجاد می شود

author avatar
14 Apr 2019 - 17:17
نماینده گی های آمریت نمبر تشخیصیه در چهار ادارۀ دولتی ایجاد می شود
author avatar
14 Apr 2019 - 17:17

کابل(پژواک، ۲٥ حمل ۹۸): به منظور فراهم شدن سهولت بیشتر در راستای اعطای نمبر تشخیصیه مالیه دهنده گان، چهار ادارۀ دولتی بر ایجاد نماینده گی های این بخش با وزارت مالیه توافق کردند.

تفاهمنامه ایجاد این نماینده گی ها امروز میان وزارت های مالیه، معارف، داخله، دفاع ملی و شاروالی کابل امضا شد.

عبدالله رقیبی معین عواید و گمرکات وزارت مالیه، حین امضای تفاهمنامه ایجاد نماینده گی های آمریت نمبر تشخیصیه در ادارات یادشده، گفت که وزارت ماليه هميشه سعی و تلاش نموده تا پروسه‌ها را ساده‌تر سازد و خدمات عامه را به وجه احسن ارايه نمايد.

وی تصریح کرد که بدين ملحوظ ، برای ايجاد سهولت بيشتر در پروسه اخذ نمبر تشخيصيه ماليه دهنده برای کارمندان وزارت‌ها و تسريع روند توزيع نمبر تشخيصيه، وزارت ماليه خواهان ايجاد نمايندگی آمريت مرکزی نمبر تشخيصيه در مقر آن ادارات می باشد.

معینان وزارت های معارف، امور داخله، دفاع ملی و معاون شاروالی کابل، از ابتکار وزارت مالیه استقبال نموده و تعهد خویش را جهت اجرای این تفاهمنامه ها اعلام نمودند.

آمنه احمدی رئیس عمومی عواید وزارت مالیه گفت: «از اين طريق ما می توانيم معلومات احصائيه دقيق کارمندان ادارات دولتی وخصوصی، وضع ماليه معاشات و کريدت نمودن آن در حساب هر کارمند و جمع‌آوری عوايد به صورت شفاف و به موقع را به دست آوريم.»

موصوف افزود که نمبر تشخيصيه و پرداخت ماليه، در حصه تجربه کاری کارمندان کمک می نمايد و همچنان هرگاه يک کارمند بخواهد که در مورد پرداخت ماليات خويش معلومات به دست بياورد، می تواند به اداره ماليات مراجعه نموده به اساس نمبر تشخيصيه آن، به زودترين فرصت از سيستم راپور پرداخت ماليات آن، چاپ و به دسترسش قرار می گيرد.

قابل تذکر است که به اساس این تفاهمنامه، ارگان های متذکره مکلفیت به دسترس قرار دادن دفتر مشخص برای کارمندان، فراهم نمودن لوازم کاری، توظیف کارمندان به منظور درج معلومات در سیستم مالیاتی، راپوردهی معاشات در سیستم «سیگتاس» را به عهده داشته و وزارت مالیه مسئولیت توظیف کارمندان به حیث سوپروایزر، آموزش کارمندان در بخش سیستم مالیاتی و فراهم نمودن سیستم مالیاتی غرض دسترسی و استفاده از آن را به دوش دارد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر