زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

از اثر فروریختن سقف درننگرهار چهار تن جان باخته اند

از اثر فروریختن سقف درننگرهار چهار تن جان باخته اند

author avatar
17 Apr 2019 - 16:10
از اثر فروریختن سقف درننگرهار چهار تن جان باخته اند
author avatar
17 Apr 2019 - 16:10

 جلال آباد (پژواک، ۲۸حمل ۹۸): در ولسوالی رودات ننگرهار،  به سبب ریزش باران، سقف یک خانه فروریخته که طی آن چهار تن جان داده و دو تن دیگر زخمی اند.

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار، به تاریخ ۲۸ حمل، به آژانس خبری پژواک گفت که این واقعه شب گذشته درقریه منگل ولسوالی رودات، در پی بارندگی های زیاد بوقوع پیوسته است.

موصوف علاوه کرد که درمنطقه متذکره، یک دیوار و سقف اتاق سقوط نموده که در نتیجه آن دو خانم و دو طفل جان باخته و دو تن دیگر زخمی اند.

به قول موصوف، پیش از این درمنطقه ناحیه هفتم شهر جلال آباد، یک تن را سیل برده و جان داده است.

 سخنگوی والی همچنان گفت که به هدایت شاه محمود میاخیل والی، ولسوال، قوماندان امنیه و مدیر امنیت ولسوالی لعلپور با مسوولین دیگر در منطقه مارسنگی از خطر سیلاب های جاری شده مردم را به مناطق امن انتقال داده و همرای آنان کمک ها نیز صورت گرفته است.

از جانب دیگر، مقام ولایت ننگرهار، برای باشندگان شهر و ولسوالی ها که در حومه بند برق درونته اسکان گزیده اند، خبر داده که به سبب سیلاب های اخیر، کاسه بند برق درونته از آب پر شده است.

منبع علاوه نموده است که برای جلوگیری از خساره مند شدن بند، همه دروازه های سربند به روی آب باز میشوند که با این کار حجم آب در دریای کابل افزایش خواهد یافت، مردم باید برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی، پلان های احتیاطی را در نظر بگیرند.

قابل ذکراست که دراین آواخر،  درمناطق مختلف کشور، به سبب ریزش باران و سیلان سیلاب ها ۱۲۰ تن جان داده، ده ها تن مجروح شده و صدها خانواده بی جا گردیده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر