زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

جاری شدن سیلاب در دایکندی خسارات مالی برجا گذاشت

جاری شدن سیلاب در دایکندی خسارات مالی برجا گذاشت

author avatar
17 Apr 2019 - 19:06
جاری شدن سیلاب در دایکندی خسارات مالی برجا گذاشت
author avatar
17 Apr 2019 - 19:06

نیلی(پژواک، ۲۸ حمل ۹۸): مسوولان اداره امور رسیده گی به حوادث طبیعی دایکندی می گوید که ریزش باران های شدید و جاری شدن سیلاب خسارات مالی را برای مردم باور آورده است.

اسدالله سروری رئیس اداره امور رسیده گی به حوادث طبیعی دایکندی به آژانس خبری پژواک گفت که در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و سرازیر شدن سیلاب ۱۰ منزل مسکونی، بیش از یک هزار جریب زمین زراعتی، ۱۵۰۰ اصله نهال مثمر وغیرمثمر، ۱۸۹ راس مواشی، ۸۳ کیلومتر سرک و ۴ کاریز آب تخریب و از بین رفته اند.

موصوف علاوه کرد: «این سیلاب در ولسوالی‌های کیتی، میرامور، ناوه میش و نیلی سرازیر شده اند که خوشبختانه تلفات انسانی نداشته اما، خسارات مالی زیادی را برای مردم وارد نموده اند.»

وی دایکندی را یکی از ولایات اسیب پذیر بیان کرده گفت که این اداره با اندک امکاناتی که در اختیاردارد به هیچ وجه پاسخگویی آسیب دیده‌گان نیست، اما با آن هم برای خانواده متضرر سیلاب مطابق طرزالعمل کمک صورت گرفته است.

مسئولان این اداره هم چنان می‌گویند، تیم‌های سیار در تمام ولسوالی‌های دایکندی در حالت اضطرار برای نجات آسیب دیده‌گان قرار دارند، در موقع بروز چنین حوادث به کمک آنان خواهند شتافت.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر