زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

میاخیل: در برابر زورمندان و حلقات مافیایی اقدامات جدی میکنیم

میاخیل: در برابر زورمندان و حلقات مافیایی اقدامات جدی میکنیم

author avatar
18 Apr 2019 - 17:40
میاخیل: در برابر زورمندان و حلقات مافیایی اقدامات جدی میکنیم
author avatar
18 Apr 2019 - 17:40

جلال آباد (پژواک، ۲۹حمل ۹۸): والی ننگرهار میگوید که به هیچکس اجازه نمی دهد تا در برابر امنیت، ایجاد حکومتداری خوب و برنامه های انکشافی مانع واقع شود.

شاه محمود میاخیل والی ننگرهار، این اظهارات را به تاریخ ۲۹ حمل، در کنفرانسى که راجع به فعالیت ها، دستاوردها و مشکلات دوه ماه گذشته در ادارات ملکی و نظامی تدویر شده بود، ابراز داشت.

موصوف افزود از زمانیکه به این سمت تقرر حاصل نموده، کار مهمش جلوگیری از فساد در ادارات و و اعتمادی سازی مردم بر ادارات بوده، که تا حدی زیاد این کار را انجام داده است.

نامبرده گفت که برای جلوگیری از فساد، کمیسار تورخم تبدیل شده، پنج مامور گرفتار گردیده و جلو حدود ۶۰ میلیون افغانی فساد گرفته شده است.

 به قول میاخیل، مبارزه علیه غصب، مواد مخدر، خشونت، جلوگیری از ناامنی ها و درعرصه تطبیق واکسین نیز به همکاری مامورین تمام ادارات انجام داده است.

والی گفت که برای ایجاد نظم در شهرجلال آباد، ۱۱۶ هده خودسر موترها را از شهر اخراج نموده که بیشتر به زورمندان تعلق داشت، اشاره های ترافیک شهری، بعد از سال ها فعال شده است.

میاخیل افزود که درجریان دو ماه کاری اش، به هفت ولسوالی سفر نموده که در اکثر آن، پروژه های حکومتداری خوب و بازسازی نیز افتتاح شده است.

موصوف علاوه نمود که در مدت متذکره، از سوی نیروهای امنیتی ۶ تن از چنگ آدم ربایان آزاد شده، جلو رویدادهای دهشت افگنی متعدد گرفته شده، هزاران کیلوگرام مواد مخدر و مواد انفجاری نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

موصوف گفت: "پولیس و نیروهای امنیتی، دیگر توانسته اند ۷۴ تن مواد مخدر را ضبط کنند و به ارتباط آن ۳۳۸ تن نیز بازداشت شده، همچنان ۱۱ هزارکیلوگرام مواد انفجاری کشف شده که از وقوع شمار زیادى رویدادهای تروریستی جلوگیری شده است، ۷۷۵ میل اسلحه مختلف النوع و ۷ هزار مهمات گوناگون دیگر نیز به دست آمده است."

والی ننگرهار افزود که طى دو ماه گذشته، عملیات نظامی گسترده را در ولسوالی لعلپور و شيرزاد ننگرهار راه اندازی شده که لعلپور طورمکمل، از وجود مخالفین تصفیه شده است و در شیرزاد نیز عملیات ادامه دارد.

به قول موصوف، زمانیکه مخالفین مسلح در ولسوالی ها سرکوب شدند، به حملات مقناطیسی در شهر مبادرت ورزیدند؛ اما نیروهای امنیتی توانسته اند تا در پیوند به حملات ، هشت عضو داعش و طالبان را گرفتار نمایند.

نامبرده گفت گرچه تاکنون هیچ گروه مافیایی، زورمند دربرابر کارهای آنان مانع واقع نشده، ولی باز هم در صورتیکه کسى علیه فعالیت آنها مزاحم واقع شود، با برخورد جدی از سوی آنها مواجه خواهد شد.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر