زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پنج مخالف مسلح دولت در جوزجان کشته شده اند

پنج مخالف مسلح دولت در جوزجان کشته شده اند

author avatar
18 Apr 2019 - 15:02
پنج مخالف مسلح دولت در جوزجان کشته شده اند
author avatar
18 Apr 2019 - 15:02

شبرغان(پژواک، ۲۹ حمل ۹۸): مقام های محلی در جوزجان، از ربوده شدن یک تانکر تیل از مسیر شاهراه شبرغان- مزارشریف خبر داده، می گویند که در درگیری در ولسوالی قرقین این ولایت، سه طالب کشته و دو تن دیگر آنان زخمی شده اند.

الف شاه ولسوال فیض آباد، به آژانس خبری پژواک گفت که طالبان، صبح امروز یک تانکر تیل را که از شهر شبرغان به طرف مزارشریف در حرکت بود، در نزدیکی قریه شیشه خانۀ این ولسوالی با خود بردند.

وی تصریح کرد که از مدتی به این سو، طالبان با افراز پوسته های بازرسی موقتی در نقاط مختلف در مسیر مزارشریف- شبرغان، موترهای باربری و شخصی را توقف داده با خود می برند.

موصوف افزود: «با آن که نیروهای امنیتی در مسیر راه گزمه های منظم دارند؛ اما با آن هم در بعضی نقاط برای مردم مشکلات ایجاد می شود.»

با این حال، شکرالله جاهد ولسوال قرقین گفت که در نبرد شب گذشته بین طالبان و نیروهای امنیتی در مربوطات این ولسوالی، سه طالب کشته و دو تن دیگر آن ها زخمی شده اند.

او خاطرنشان کرد که در نبرد شب گذشته، به نیروهای امنیتی آسیب نرسیده و اکنون وضعیت خوب است.

جاهد گفت: «طالبان تلاش می کنند تا با حمله بر پوسته های امنیتی، ساختمان ولسوالی را زیر تهدید بگیرند که تا حال موفق به این عمل نشده اند.»

در مورد این دو رویداد، تاکنون طالبان ابراز نظر نکرده اند.

این در حالی است که وضعیت امنیتی در مسیر مزارشریف- شبرغان و اطراف ولسوالی قرقین، از مدتی به این سو بدتر شده است و دو روز قبل نیز طالبان دو موتر حامل اموال تجار را از این شاهراه ربوده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر