زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

عبدالله و اشرف غنى حمله بر وزارت مخابرات را نکوهش کردند

عبدالله و اشرف غنى حمله بر وزارت مخابرات را نکوهش کردند

author avatar
20 Apr 2019 - 19:14
عبدالله و اشرف غنى حمله بر وزارت مخابرات را نکوهش کردند
author avatar
20 Apr 2019 - 19:14

کابل  (پژواک، ٣١ حمل ٩٨) رئیس جمهور اشرف غنى و رئیس اجراييه داکتر عبدالله عبدالله، حمله بر وزارت مخابرات را نکوهش کردند.

چهار تن از مهاجمان، قبل از ظهر امروز ساعت ١١:٤٠ بر وزارت مخابرات حمله نمودند، که بعد از پنج ساعت درگيرى با کشته شدن چهار مهاجم اين حمله پايان يافت.

در خبرنامه ای که از ارگ منتشر شده، آمده است که دشمنان افغانستان با انجام حملۀ تروریستی بالای وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، یکبار دیگر وحشت آفریدند و تعدادی از هموطنان بی‎گناه ما را به خاک و خون کشاندند.

رئیس‌جمهور غنی، ضمن محکوم نمودن این حملۀ وحشیانه، گفت که دشمنان افغانستان با هدف قراردادن مامورین خدمات ملکی، حمله بالای تاسیسات عامه و ایجاد رعب و وحشت، یکبار دیگر ثابت ساختند که هدفی جز کشتار و جنایت ندارند.

موصوف افزوده است: "چنین عملکردهای وحشیانه، نه تنها مانع رسیدن مردم ما به آرمان‌های والای شان که همانا پیشرفت و ترقی است نمی‌گردد، بلکه عزم و ارادۀ نیروهای شجاع امنیتی و دفاعی ما را در راستای مبارزه با پدیدۀ شوم تروریزم و نابودی ریشه‌های ترور و دهشت، راسخ‌تر می‌سازد."

رئیس‌جمهور غنی، به نهادهای مربوطه هدایت داد تا در زمینۀ تداوی مجروحین و کمک به خانواده‌های قربانیان، از تمام امکانات خویش استفاده نمایند.

در يک خبرنامه جداگانه که از طرف رياست اجراييه منتشر شده، آمده است که تروريستان جبون با حمله به‌وزارت مخابرات ‌و تکنالوژی معلوماتی، شماری از غيرنظاميان بی ‌گناه را شهيد و شماری دیگر را زخمي ساختند.

منبع افزوده است که اين حمله ددمنشانه، جنایت‌کاران را که خلاف تمام موازين حقوق بشري و اخلاقی است، محکوم می‌کنیم و باور داریم که چنین اعمالی، در هيچ كيش و آئيني جاي ندارد.
داکتر عبدالله رئیس اجراييه گفته است که حمله بر نهادهای غیرنظامی، نشان‌دهنده ترس و نگرانی تروریستان و حامیان‌شان از رویارویی با نیروهای دلیر امنیتی و همچنان ترس و نگرانی‌ خود و حامیان‌شان از پیشرفت و آبادی افغانستان می‌باشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر