زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنى: روی مدیریت آب در پنجشير کار خواهد شد

غنى: روی مدیریت آب در پنجشير کار خواهد شد

author avatar
20 Apr 2019 - 20:41
غنى: روی مدیریت آب در پنجشير کار خواهد شد
author avatar
20 Apr 2019 - 20:41

کابل (پژواک ٣١ حمل ٩٨): رئیس‌جمهور ميگويد که ولایت پنجشیر ظرفیت توریستی عالی دارد و روی مدیریت آب در این ولایت کار خواهد شد.

در خبرنامه اى که از سوى ارگ به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که محمد اشرف غنی رئیس‌جمهور شام امروز با اعضای شورای ولایتی ولایت پنجشیر در ارگ ریاست‌جمهوری دیدار کرد.

منبع افزوده است که در این دیدار که امرالله صالح نیز حضور داشت، عزم‌الدین میرزایی رئیس شورای ولایتی پنجشیر به نمایندگی از دیگران صحبت کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس‌جمهور در راستای تامین صلح و ثبات در کشور، مشکلات و خواست‌های مردم پنجشیر را با رئیس‌جمهور شریک ساخت.

میرزایی خواستار توجه رئیس‌جمهور در تطبیق پروژه‌های انکشافی به خصوص انکشاف موسسۀ تحصیلات عالی پنجشیر، اعمار ساختمان تدریسی، اعمار لیلیه، فعال‌سازی بخش شبانه در این موسسه، اسفالت سرک ولسوالی آبشار، حفظ و مراقبت سرک عمومی پنجشیر و تعجیل در عملی‌نمودن تعهدات به مردم قریۀ پشغور که سال گذشته به اثر سیلاب آسیب‌پذیر شدند، گردید.

رئیس‌جمهور محمد اشرف غنی از اعضای شورای ولایتی به‌خاطر رسیدگی بهتر به مشکلات مردم تشکرى کرد و گفت که برای انکشاف و صنعتی‌ساختن ولایت پنجشیر برنامه های عملی وجود دارد که با وصل‌شدن این ولایت به شبکۀ برق، معدن آهن در پنجشیر استخراج و انکشاف خواهد یافت.

رئیس‌جمهور افزود که ولایت پنجشیر ظرفیت توریستی عالی دارد و روی مدیریت آب در این ولایت کار خواهد شد.

رئیس‌جمهور غنی به اعضای شورای ولایتی پنجشیر وعده سپرد که تعمیر لیلیۀ مؤسسه تحصیلات عالی این ولایت توسط واحد عملیاتی ارگ ساخته خواهد شد و همچنان با هزینه شخصی وی، یک باب کتابه‌خانه در پنجشیر نیز ایجاد می‌گردد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر