زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در هرات یک “هستۀ مبارزه” علیه اختطاف و جرایم سازمان یافته ایجاد می گردد

در هرات یک “هستۀ مبارزه” علیه اختطاف و جرایم سازمان یافته ایجاد می گردد

author avatar
21 Apr 2019 - 10:59
در هرات یک “هستۀ مبارزه” علیه اختطاف و جرایم سازمان یافته ایجاد می گردد
author avatar
21 Apr 2019 - 10:59

کابل (پژواک، اول ثور ۹۸): مشاور امنیت ملی افغانستان، از ایجاد یک هستۀ مبارزه علیه اختطاف و جرایم سازمان یافته در ولایت هرات، خبر می دهد و همچنان می گوید که «دشمنان» افغانستان، از موجودیت نظام مقتدر هراس دارند.

داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور، شام روز گذشته در دیدار با مقام های محلی در قلعۀ اختیارالدین هرات گفت که یک هستۀ مبارزه علیه اختطاف و جرایم سازمان یافته در ولایت هرات، ایجاد می گردد.

موصوف در این دیدار، با اشاره به پروسه صلح گفت: «صلح یک وسیله است که ما را به ثبات می رساند، و هر بحث که مانع ثبات در کشور گردد، قابل قبول مردم افغانستان نخواهد بود.»

او خاطر نشان کرد که انتخابات، یگانه گزینه برای حل مشکلات افغان ها است و‌ حکومت مصمم به برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه می باشد.

همچنان حمدالله محب مشاور امنیت ملی، در جلسه اى بامقامات ارشد امنیتی زون غرب در قول اردوی ۲۰۷ ظفر گفت: «دشمنان افغانستان به ارزش‌های اسلامی و دینی پابند نیستند و همواره هموطنان بی گناه ما را هدف قرار می دهند؛ اما افغان ها خواهان صلح با عزت هستند، دشمنان افغانستان از موجودیت نظام مقتدر هراس دارند و نیروهای قهرمان امنیتی ‌‌و دفاعی ما با هر نوع تهدید مبارزه می‌کنند.»

محب گفت، فساد و فساد پیشه گان دشمنان افغانستان هستند و این را بدانند که مانند «دشمن» با آنان برخورد خواهد شد.

وی علاوه کرد: «افتخار دارم که نیروهای امنیتی و‌ دفاعی ما، با شجاعت تمام از استقلال و تمامیت ارضی افغانستان دفاع می کنند.»

در این جلسه مسئولین ارشد امنیتی در زون غرب در رابطه به وضعیت امنیتی، دستاوردهای نیروهای امنیتی و دفاعی و چالش ها و مشکلات شان صحبت نمودند.

مسئولین ارشد قول اردوی ظفر گفتند که طالبان به اهداف شوم شان دست نیافتند و نیروهای امنیتی و دفاعی مستقردراین ولایت، با شجاعت و قربانی دادن شان، مانع فعالیت این گروه شدند و در آینده نیز دسیسه های دشمن خنثی می گردد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر