زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنی: درياى کابل پاکارى وديوارهاى آن اعمار گردد

غنی: درياى کابل پاکارى وديوارهاى آن اعمار گردد

author avatar
21 Apr 2019 - 18:36
غنی: درياى کابل پاکارى وديوارهاى آن اعمار گردد
author avatar
21 Apr 2019 - 18:36

کابل (پژواک، اول ثور٩٨):  رئيس جمهورغنى ضمن تعیین، تثبیت و تصفیه حریم دریای کابل، هدايت داد که اين دریا از پغمان تا تنگی غارو، پاک کاری و دیوارهای استنادی آن نیز اعمار گردد.

درخبرنامۀ ارگ که به آژانس خبرى پژواک مواصلت کرده، گفته شده است که رئيس جمهورغنى، اين تصميم را در جلسه اى که تحت رياست او در رابطه به مدیریت دریای کابل و بررسی خسارات اخیر سیلاب در این شهر، برگزار شد، ا برازکرد.

به نقل ازخبرنامه؛ در این جلسه که عصر امروز در ارگ ریاست جمهوری برگزار گردید، شاروال کابل و سایر مسئولین در خصوص میزان خسارات ناشی از سیلاب ها و اقدامات عاجل که از سوی ادارات مختلف صورت گرفته است، به جلسه گزارش دادند.

رئیس جمهور غنی پس از استماع گزارش متذکره، ضمن تشکر از اقدامات ادارات مذکور، هدایت داد تا برای انتقال آسیب دیدگان سیلاب ها و اسکان آنانی که خانه های شان را کاملاً از دست داده اند، کمک عاجل صورت گیرد.

خبرنامه حاکيست که رئیس جمهور؛ بر تعیین، تثبیت و تصفیه حریم دریای کابل و دیزاین ساحۀ آن تاکید کرد و به مسئولین هدایت داد که بین وزارت های مربوطه یک تفاهمنامه همکاری امضا گردد تا تقسیم وظایف مشخص شود و هزینه آن برآورد گردد.

رئیس جمهور کشور گفت: "دریای کابل از پغمان تا تنگی غارو، باید پاک کاری شود و دیوارهای استنادی آن نیز اعمار گردد."

وی همچنان به وزارت فواید عامه و شاروالی کابل هدایت داد تا در خصوص اعمار و بازسازی پل هايی که در اثر سیلاب ها در کابل تخریب گردیده اند، اقدام عاجل نمایند و پل کمپنی برای رفت و آمد مردم، هرچه عاجل آماده شود.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر