زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

بعد از هشت سال وقفه کار سه شهرک در ننگرهار آغاز شد

بعد از هشت سال وقفه کار سه شهرک در ننگرهار آغاز شد

author avatar
23 Apr 2019 - 20:17
بعد از هشت سال وقفه کار سه شهرک در ننگرهار آغاز شد
author avatar
23 Apr 2019 - 20:17

جلال آباد (پژواک، ۳ ثور ۹۸): مقامات ننگرهار میگویند، بعداز هشت سال کار، سه شهرک، به شمول شهرک پولیس از سوی وزارت فواید عامه رسماً آغاز گردید. 

شهرک پولیس زرور زاهد "شهید"، و شهرک های معلمین خانکی ولسوالی بهسود و بحرآباد ولسوالی بهسود در ننگرهار، از شهرک های بود که از سالها به دینسو پول آن را مردم به دولت تحویل نموده؛ اما روند توزیع آن تاهنوز آغاز نگردیده بود.

انجنیر عبدالباسط ساحل سرپرست شهرسازی ننگرهار میگوید، شهرک پولیس زرور زاهد در مربوطات ولسوالی رودات پلان شده که مشتمل بر حدود ۲۱۴ نمره رهایشی می باشد.

به گفته او، در قاسم آباد بهسود در ساحه خانکی برای خانواده های بیجاشده، چهار هزار نمره رهایشی در سه هزار جریب زمین منظور گردیده است.

از نظر معلومات وی، پنج صد جریب زمین در منطقه بحرآباد بهسود برای شهرک معلمین منظور شده، که حدود ۱۱۱۲ نمره مسکونی خواهد داشت، که سه شهرک متذکره، از سالها بدینسو برای اعمار آماده بود، اما از سوی مرکز منطورنشده بود.

رئیس شهرسازی میگوید، پلان ترتیب شده در نتیجه آخرین تلاشهای شاه محمود میاخیل والی ننگرهار از سوی وزارت شهرسازی و اراضی منظور گردید و عنقریب کار این سه شهرک، عملاً آغاز خواهد شد.

او افزود، منظوری شهرک معلمین جلال آباد و ولسوالی کامه نیز تحت اجراء میباشد که زود منظور خواهد شد.

این در حالیست، کسانی که پیش از این اسناد نمرات رهایشی در این شهرک ها را دریافت کرده بودند بارها برای بدست آوردن  نمره های شان، از غفلت مقامات شکایات کردند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر