زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت ماليه: برای بیش از ده هزار تن در هرات شغل دایمی ايجاد ميگردد

وزارت ماليه: برای بیش از ده هزار تن در هرات شغل دایمی ايجاد ميگردد

author avatar
23 Apr 2019 - 15:14
وزارت ماليه: برای بیش از ده هزار تن در هرات شغل دایمی ايجاد ميگردد
author avatar
23 Apr 2019 - 15:14

کابل (پژواک، ٣ثور٩٨): وزارت ماليه مى گويد که با انتقال گمرک محصولی هرات، به گمرک سرحدی اسلام قلعه، برای بیش از ده هزار تن شغل دایمی ایجاد می گردد.

در خبرنامه مطبوعاتى وزارت ماليه که امروز به آژانس خبرى پژواک مواصلت کرده، آمده است که گمرک محصولی هرات، به اساس فیصله رهبری اين وزارت، به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای سکتور خصوصی، کاریابی برای شهروندان و جمع آوری شفاف عواید ملی، به گمرک سرحدی اسلام قلعه منتقل گردید.

به گفته منبع ، با انتقال گمرک محصولی هرات که ۱۲۰ کیلومتر با شهر اسلام قلعه فاصله دارد، تسهیلات زیادی برای تجار ملی، سرمایه گذاران و متشبثین، به میان آمده است .

وزارت ماليه، هدف از انتقال گمرک محصولی هرات به گمرک سرحدی اسلام قلعه را مبدل نمودن اسلام قلعه به مرکز تجارتی و زون اقتصادی، انکشاف شهری ولسوالی های اسلام قلعه، کوهسان، غوریان و زنده جان این ولایت، مبارزه علیه فساد اداری و قاچاق اموال، جلوگیری از تغییر جنس و ایجاد شغل دایمی برای بیش از ده هزار تن عنوان مى کند.

درخبرنامه اين وزارت خاطرنشان گرديده که پروسۀ انتقال گمرک متذکره، امتحانی بوده و در مرحله نخست ۶۰ تن از کارمندان بخش تخنیکی گمرک هرات، به اسلام قلعه منتقل گردیده اند.

وزارت ماليه همچنان گفته است که مطالعه سائر گمرکات کشور نیز ادامه دارد که در صورت نیاز به سرحدهای مربوطه انتقال خواهند یافت.

 اين درحاليست که سه روز قبل؛ شماری از کارمندان گمرک هرات، در اعتراض به انتقال گمرک به بندر اسلام قلعه دست به تظاهرات زده، هشدار دادند که هرگاه خواسته های شان پذیرفته نشود، شاهراه ها را به روی ترافیک می بندند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر