زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

جامعه بین‌المللی از برگزاری انتخابات به ‌موقع و شفاف حمایت می‌کنند

جامعه بین‌المللی از برگزاری انتخابات به ‌موقع و شفاف حمایت می‌کنند

author avatar
24 Apr 2019 - 18:57
جامعه بین‌المللی از برگزاری انتخابات به ‌موقع و شفاف حمایت می‌کنند
author avatar
24 Apr 2019 - 18:57

کابل(پژواک،۴ثور۹۸): ریاست اجرایی حکومت می گوید که جامعه بین‌المللی، از برگزاری یک انتخابات به‌موقع، شفاف و با اعتبار در افغانستان حمایت می‌کنند.

در خبرنامه ای که از دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی حکومت، به آژانس خبری پژواک رسیده، آمده است که داکتر عبدالله عبدالله  رئیس اجرایی افغانستان و استاد سرور دانش معاون دوم ریاست‌جمهوری، بعد از ظهر امروز چهار شنبه،  با سفرای کشورهای کمک‌کننده برای انتخابات، نماینده‌گان یوناما، حمایت قاطع و اتحادیه اروپا در در قصر سپیدار دیدار کردند.

منبع نوشته است که در این دیدار، نمایندگان کشورهای حامی پروسه انتخابات و دفتر سازمان ملل؛ دیدگاه‌ها،‌ پیشنهادها و نگرانی‌های‌شان را در پیوند به انتخابات ریاست‌جمهوری در افغانستان مطرح کردند.

آنان تأکید کردند که از برگزاری یک انتخابات به‌موقع، شفاف و با اعتبار در افغانستان حمایت می‌کنند.

سپس رئیس اجرایی کشور، از کمک‌های کشورهای کمک‌کننده به افغانستان به ویژه حمایت از پروسه انتخابات قدردانی کرد و تأکید ورزید که مردم افغانستان، به تعیین سرنوشت خویش از طریق انتخابات باورمند هستند.

عبدالله در ادامه، روی برگزاری انتخابات شفاف و با اعتبار تاکید کرد و گفت که دیدگاه‌ها و نگرانی‌های همکاران بین‌المللی را در سطح حکومت مورد بحث قرار می‌دهند و بعد از مشوره و رأی‌زنی، در زمینه پیشنهادها تصمیم اتخاذ می‌گردد.

همچنان در این نشست، محمد سرور دانش معاون دوم رئیس‌جمهور نیز از همکاری‌های کشورهای کمک‌کننده به افغانستان، قدردانی نموده و روی برگزاری به‌موقع انتخابات تاکید کرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر