زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رئیس دفتر یوناما با ملاعبدالغنی برادر ملاقات کرد

رئیس دفتر یوناما با ملاعبدالغنی برادر ملاقات کرد

author avatar
25 Apr 2019 - 21:37
رئیس دفتر یوناما با ملاعبدالغنی برادر ملاقات کرد
author avatar
25 Apr 2019 - 21:37

کابل(پژواک،۵ ثور ۹۸):تدامیچی یاماموتو رئیس دفتر ملل متحد درافغانستان (یوناما) با ملا عبدالغنی برادر معاون طالبان و رئیس دفتر سیاسی این گروه در قطر دیدار کرد.

در خبرنامۀ که از سوی ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان امروز به آژانس خبری پژواک مواصلت ورزیده، آمده است که در این دیدار هر دو طرف در مورد روند اکنونی مذاکرات، تلفات افراد ملکی و کمک های بشری در مناطق تحت کنترول  گروه طالبان بحث نموده اند.

همچنان در خبرنامه تذکر رفته است که در این دیدار ملابرادر، تدامیچی یاماموتو رئیس دفتر "یوناما" در افغانستان و هيئت همراه اش را تشویق کرده است تا با حفظ اصل بی طرفی در خصوص موارد یاد شده مسوولیت خویش را انجام دهد.

به نقل از خبرنامه تدامیچی یاماموتو از طالبان بخاطر کاهش تلفات افراد ملکی از سوی این گروه ابراز قدردانی کرده است و تعهد سپرد که با دفتر سیاسی طالبان روابط دوامدار خواهد داشت.

گفتنی است که یک مقام بلند پایه ملل متحد در حالی با ملا عبدالغنی برادر معاون طالبان و رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر ملاقات می کند که قرار بود هفته قبل نشست بین الافغانی میان نمایندگان گروه طالبان و رهبران سیاسی و جهادی دولت افغانستان در دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود اما بنابر برخی از دلایل این نشست برگزار نشد.

قابل یاد آوریست که در پی برگزار نشدن این نشست مقام های امریکایی،سازمان ملل متحد و برخی از کشور های دیگر ابراز نگرانی کرده اند.

به اساس گزارش های منتشر شده قرار است تا دو هفته دیگر نشست بین الافغانی میان نمایندگان طالبان و و رهبران سیاسی و جهادی دولت افغانستان در دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر