زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رعد وبرق  درسرپل يک کشته و٦ زخمى برجا گذاشت

رعد وبرق درسرپل يک کشته و٦ زخمى برجا گذاشت

author avatar
25 Apr 2019 - 11:02
رعد وبرق  درسرپل يک کشته و٦ زخمى برجا گذاشت
author avatar
25 Apr 2019 - 11:02

سرپل  / چاريکار (پژواک، ٥ثور٩٨):رعد وبرق وريزش باران شديد درسرپل  جان يک دخترجوان را گرفت و٦ تن را زخمى ساخت ودراثرتيراندازى درپوهنتون پروان يک محصل زخم برداشت .

ذبیح الله امانی سخنگوی والی سرپل امروز به آژانس خبرى پژواک گفت که ريزش باران شديد از روز گذشته تاکنون درولسوالى بلخاب اين ولايت جريان دارد که در اثررعد وبرق درقريه وشت اين ولسوالى يک دختر١٩ ساله بنام رقيه کاملا سوخته است .

منبع افزود که درنتيجه باران شديد،سقف یک خانه در قریه ترخوج این ولسوالی نشست کرد وشش عضو يک خانواده را که زنان واطفال شامل آنها مى باشند، زخمى ساخته است .

امانى افزود که به اساس هدايت مقام ولايت ،هيئتى براى کمک اين خانواده به محل اعزام شده است .

 طبق يک خبرديگر، در نتیجه تیر اندازی درپوهنتون پروان یک محصل زخم برداشته است .

 شماری از محصلان که شاهدان عينى اين رويداد بوده اند به پژواک گفته اند که اين حادثه زمانى به وقوع پيوسته که صبح امروز  یک محصل پوهنځى حقوق وعلوم سیاسیِ اين پوهنتون با شليک مرمى محصل ديگرى را زخمى مى سازد .

 درهمین حال، داکترعبدالقاسم سنگین رئیس شفاخانه یکصد بسترمُلکی پروان انتقال یک محصل را در حالت زخمی به آن شفاخانه تایید  کرد .

داکترسنگين افزود که وضعیت صحى این محصل نگران کننده نیست.

با این همه، محمد محفوظ ولی زاده فرمانده پولیس پروان ،اما شلیک گلوله و زخمی شدنِ محصل را در داخل  پوهنتون پروان رد می کند و می گوید، میان دو محصل پس ازمشاجره لفظی، برخورد فزيکى صورت گرفته که منجربه جراحت سطحى يک محصل شده است .

اين مقام امنيتى پروان مى افزايد که حمل سلاح و گشت و گذارِ افراد تفنگدار در محوطه پوهنتون پروان کاملا منع است و انعکاس چنين موضوعات غيردقيق، در میان محصلان پرسش ها و نگرانی ها را به بارآورده و پروسۀ تحصيلى را متاثرمى سازد .

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر