زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کوریا به هدف مصئونیت غذایی خانواده های افغان مساعدت مالی کرد

کوریا به هدف مصئونیت غذایی خانواده های افغان مساعدت مالی کرد

author avatar
25 Apr 2019 - 14:36
کوریا به هدف مصئونیت غذایی خانواده های افغان مساعدت مالی کرد
author avatar
25 Apr 2019 - 14:36

 

کابل(پژواک، ۵ ثور ۹۸): کشور کوریا جنوبى به هدف مصئونیت غذایی خانواده های افغان؛ برای سازمان غذایی جهان ۱۶ میلیون دالر امریکایی مساعدت نمود، تا از طریق برنامه کار در برابر غذا به شهروندان توزیع گردد.

ژه هاینگ هی سفیر کوریا در افغانستان در یک نشست خبری در کابل در حالی که نمایندگان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و احیا وانکشاف دهات حضور داشتند، گفت که این کمک ها در مدت چهار سال برای بهتر شدن مصئونیت غذایی افغان ها مصرف می شود.

موصوف افزود که این مساعدت از طریق برنامه کار در برابر غذا در ولایت های بدخشان، لغمان، ننگرهار، بامیان، دایکندی، لوگر، پکتیا، پکتیکا و پروان مصرف خواهد شد که از طریق آن کار چندین پروژه عام المنفعه عملی می گردد.

وی گفت: «در جریان ماه هایی که مردم محل در ساختار این نوع پروژه های عام المنفعه مشغول کار استند، از سوی سازمان غذایی جهانی کمک به دست می آورند.»

او خاطر نشان کرد که در جریان سال گذشته صدها خانواده در ۲۲ ولایت کشور به دلیل خشکسالی های شدید مجبور به ترک منازل شان شده بودند.

زلاتن میلسیچ رئیس پروگرام غذایی جهان در افغانستان گفت: « درشماری از مناطق افغانستان هنوزهم مردم در زمین های للمی کار می کنند و از خشکسالی ها بیشتر متاثر می شوند.»

موصوف افزود که با سرمایه گذاری بالای زمین، مدیریت آب و پروژه های عام المنفعه مانند دیوارهای استنادی برای جلوگیری از خسارات سیلاب ها، کانال های آبیاری و قوریه جات، چانس خانواده ها را در مبارزه با حوادث و نجات سریع آن ها بهتر می سازد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر