زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

معلمین پکتیکا در عرصۀ سرپناه با مشکلات مواجه اند

معلمین پکتیکا در عرصۀ سرپناه با مشکلات مواجه اند

author avatar
7 May 2019 - 12:46
معلمین پکتیکا در عرصۀ سرپناه با مشکلات مواجه اند
author avatar
7 May 2019 - 12:46

 

شرنه (پژواک، ۱۷ثور ۹۸): شماری استادان پکتیکا شکایت دارند که با گذشت پنج سال، هنوزهم نمرات رهایشی اختصاص یافته در یک شهرک برای شان توزیع نشده، که از ناحیۀ سرپناه با مشکلات مواجه اند.

اما از جانب دیگر، مسئولین ریاست معارف این ولایت میگویند که به زودی، روند توزیع نمرات رهایشی برای معلمین در شهرک از قبل تعیین شده، شروع خواهد شد.

عبدالخالق یکتن ازآموزگاران لیسه خوشحال بابا در ولسوالی یوسف خیل پکتیکا، در مورد به آژانس خبری پژواک گفت که به نمایندگی از معلمین دیگر، پیرامون شهرک با مسئولین ریاست معارف و اداره ولایتی تماس گرفته، ولی تاکنون پاسخ مثبت دریافت نکرده است.

موصوف افزود: "هر بارکه تقاضا میکنیم، می گویند که به زودی توزیع نمرات درشهرک آغاز میشود؛ اما از پنج سال تاکنون این کار عملی نشده است."

همچنان محمدنعیم استاد لیسه علی بابا در شرنه مرکز پکتیکا، به پژواک گفت که در اکثر ولایت های کشور، نمرات رهایشی برای استادان توزیع شده، ولی در پکتیکا تا کنون این کار صورت نگرفته است.

موصوف افزود: "آموزگاران با امتیاز خیلی کم، خدمتگاران جامعه اند؛ نیاز است که نسبت به قشر دیگر جامعه توجه بیشتر به آنها مبذول شود، ولی اینجا همه چیز برعکس است."

همچنان معصوم کامران رئیس اتحادیه استادان پکتیکا، به پژواک گفت که از پنج سال گذشته بدینسو، مسئولین تعهد سپرده اند؛ اما نمرات رهایشی برای آنها توزیع نشده است.

نامبرده اصرار ورزید که توزیع نمرات رهایشی برای استادان باید زودتر آغاز شود؛ زیرا اکثر استادان در عرصه سرپناه با مشکلات مواجه اند.

شماری دیگر از استادان نیز اظهارات مشابه داشته و تاکید کردند که باید روند عملی توزیع نمرات رهایشی درشهرک، شروع شود.

از جانب دیگر، محمد نسیم واجد معاون ریاست معارف پکتیکا، به پژواک گفت که کار ابتدایی شهرک معلمین تکمیل شده و به زودی کار توزیع نمرات در آن آغاز خواهد شد.

همچنان مجیب الرحمن چمکنی والی پکتیکا، به پژواک گفت که آموزگاران مستحق اند و زودتر برای شان نمرات رهایشی توزیع شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر