زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افراد مسلح بالای دو دختر در فاریاب تجاوز گروهی کرده اند

افراد مسلح بالای دو دختر در فاریاب تجاوز گروهی کرده اند

author avatar
19 May 2019 - 16:17
افراد مسلح بالای دو دختر در فاریاب تجاوز گروهی کرده اند
author avatar
19 May 2019 - 16:17

شبرغان(پژواک، ۲۹ ثور ۹۸): خانوادۀ قربانی خشونت که از فاریاب به جوزجان پناه آورده، ادعا می کنند که دو دخترشان، از سوی افراد مسلح مورد تجاوز گروهی قرار گرفته اند و خواستار عدالت می باشند.

این خانواده همچنان در صحبت با آژانس خبری پژواک مدعی شده است که این رویداد در محل بود و باش شان در قریه یوسف میرزای ولسوالی قرمقل ولایت فاریاب که تحت کنترول طالبان می باشد، اتفاق افتاده است؛ اما طالبان وقوع این رویداد را در ساحه تحت کنترول شان تایید کرده وتصریح می دارند افرادی که مرتکب این تجاوز شده اند، مربوط به گروه طالبان نمی باشند و تحت پیگرد قرار می گیرند.

پدر این دختران به آژانس خبرى پژواک گفت که حوالی ساعت ١:٠٠ شب اول ماه رمضان يک تعداد ازافراد مسلح پس ازآنکه وارد حویلی آنها شدند، شیشه های کلکین منزل شانرا شکستانده  و وارد اتاق خواب شان شدند.

وى افزود که افراد يادشده نخست برق منزل شانرا قطع کردند، بعدا دست به لت و کوب تمامی اعضای خانواده وبستن دست و پای او وخانمش زدند و سرانجام دو دختر ۱۴ و ۱۶ ساله آنها را به مهمانخانه برده و شش نفره بالای آنان تجاوز گروهی کرده اند.

وی با تاکید گفت: «دوفرد مسلح که آن ها را می شناسیم با برخی از افراد دیگر، دو دخترم را به اتاق دیگر بردند، من به آن ها خیلی عذر و زاری کردم که به دخترانم دست درازی نکنند، ولی آنها مورد لت و کوبم قرار دادند و من و همسرم را دست و پا بسته در یکی از اتاق ها قفل کردند.»

او خاطر نشان کرد که دست و پایش را به مشکل باز و با شکستاندن دروازه خود را به کوچه رساند و با فریادهای بلند از همسایه ها کمک خواسته است؛ اما هیچکس به کمک او نرسيد .

وی علاوه کرد که پس از این عمل شنیع، یکی از دخترانش لکنت زبان پیدا کرده است و به مشکل سخن می زند.

یکی از دو دختری که مورد تجاوز قرار گرفته است، گفت: « پس از آن که پدر و مادرم را لت و کوب کردند، برق خانه را قطع کردند و من و خواهرم را به مهمانخانه بردند و در آن جا شش نفر بالای ما تجاوز کردند؛ اما ما چهره دو تن را که صبغت الله و حمید الله نام دارند، شناختیم چون آن ها قبلاً همسایه ما بودند.»

با این حال، مادر دو دختر گفت: «ما جریان این رویداد را به بزرگان طالبان منطقه گفتیم و دو فرد مسلح  را که دخترانم شناخته بودند به آن ها معرفی کردیم که قبلاً همسایه ما بودند.»

او خاطر نشان کرد که طالبان با دخترانش صحبت کرده است و جریان را به طور لازم بررسی کردند؛ اما افزون بر اینکه به قضیه رسیده گی صورت نگرفت، در روزهای اخیر برخی افراد مسلح آنان را تهدید به مرگ نموده اند، که از ناگزیری خانه و کاشانۀ خود را ترک و به شبرغان پناه برده اند.

وی، از نهادهای حقوقی خواست که حداقل برای دخترانش دادخواهی کنند، تا عاملین قضیه مورد پیگرد قرار گرفته و مجازات شوند.

با این حال، عباد الله ذکی زاده یکی از منسوبین نیروهای امنیتی ولسوالی اندخوی، با تایید این رویداد گفت که تلاش های همه جانبه برای ردیابی و مجازات عاملین آغاز شده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر