زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

٢٧ قاچاقبر مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شدند

٢٧ قاچاقبر مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شدند

author avatar
21 May 2019 - 11:52
٢٧ قاچاقبر مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شدند
author avatar
21 May 2019 - 11:52

کابل (پژواک، ٣١ثور٩٨):  ٢٧ تن  در پیوند به ۲۱ قضیۀ قاچاق موادمخدر و مشروبات الکولی، از سوى  محاکم ابتدائیه و استیناف مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و موادمخدر، از یک سال الی ۱۷ سال حبس محکوم به مجازات شدند.

احمد خالد موحد مسئول مطبوعات وسخنگوى مرکزعدلى و قضايى مبارزه عليه مسکرات و مواد مخدر، به آژانس خبرى پژواک گفت که  این افراد، درجريان يک هفتۀ گذشته از نقاط مختلف کشور بازداشت شده اند.

وى افزود که افراد ياد شده، در ارتباط به قاچاق بیش از ۳۳ کیلوگرام مواد مخدرنوع هیرویین، بیش از۳۳کیلوگرام مورفین، بیش از۲۲۲۲ کیلوگرام چرس، بیش از۱۶کیلوگرام مت امفتامین)شیشه)، ۶۰۰کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد و۹۲۰ گرام تابلیت روانگردان(ک) بازداشت شده اند.

موحد افزود که بازداشت شده ها غرض تعقیب عدلی وقضایی، بادوسیه های نسبتی شان به این مرکز ارسال شده بودند که پس از تحقیق و اقامه دعوا توسط څارنوالان موظف، ازجانب محاکم این مرکز، درمورد شان اصدارحکم صورت گرفته است.

 برپايه معلومات منبع؛ طی همین میعاد، پولیس مبارزه بامسکرات و مواد مخدر وسایرارگانهای کشفی وامنیتی کشور، درارتباط به جرایم قاچاق مواد مخدر۳۰ تن مظنون را در پیوند به ۲۶ قضیه بازداشت و مظنونین را بادوسیه های نسبتی شان به منظور تعقیب عدلی وقضایی، به مرکزعدلی وقضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر فرستاده اند.

ازجملۀ بازداشت شده گان، ۸ تن شان افرادی اند که میخواستند مواد مخدر نوع هیروئین را با استفاده ازشیوه های جاسازی در بطن و بکس های سفری شان، از میدان هوایی بین المللی حامد کرزی  به کشور هندوستان انتقال دهند که از سوی ارگان های کشفی وامنیتی و څارنوال موظف مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر، شناسائی و بازداشت شده بودند.

این درحالی است که طی دوهفته قبل، به تعداد ۴۲ تن در پیوند به ۳۴ قضیه جرایم قاچاق مسکرات و مواد مخدر، ازجانب محکمه استیناف مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر طی جلسات علنی، از ۲ سال و۶ ماه الی ۱۷ سال حبس محکوم به مجازات شده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر