زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وزارت داخله: در کابل جرایم جنایی ۲۰ درصد کاهش یافته است

وزارت داخله: در کابل جرایم جنایی ۲۰ درصد کاهش یافته است

author avatar
23 May 2019 - 18:04
وزارت داخله: در کابل جرایم جنایی ۲۰ درصد کاهش یافته است
author avatar
23 May 2019 - 18:04

کابل (پژواک، ۲ جوزا ۹۸): وزارت امور داخله میگوید که به شمول ۱۸ مجرم سازمان یافته و با گرفتاری ۲۴۸ مظنون دخیل در جرایم جنایی، در کابل ۲۰ درصد جرایم جنایی کاهش یافته است.

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت امور داخله امروز (۲ جوزا) در کابل به خبرنگاران گفت که به سطح کشور، طی بیست روز گذشته ۵۳۴ واقعه جنایی کشف و در پیوند به آن ۴۹۰ تن گرفتار شده اند.

رحیمی علاوه میکند که برای تامین امنیت و جلوگیری جرایم جنایی در شهر کابل، تدابیر لازم را اتخاذ نموده و نواقص موجود را مرفوع نموده است.

به قول موصوف، از جمع مظونین متذکره، ۲۴۸ تن شان مجرمین متکرر در شهر کابل و ۱۸ تن آنها سردسته های جرایم سازمان یافته بودند.

رحیمی طور نمونه اسامی بریالی چهارستاره که سردسته گروه چهارنفری سارقین و چپاولگران است، عبادالله و حکیم الله سردسته های گروپ های آدم ربایان و بابه شاه که مسوول گروه جرایم سازمان یافته حسیب قوای مرکز است، با رسانه ها شریک نمود.

موصوف افزود: ((ساحه مصونیت بر مجرمین جنایی در شهرکال تنگ شده، در پی تلاش های پولیس، به نسبت ماه حمل میزان جرایم جنایی در برج ثور ۲۰ درصد کاهش یافته است.))

سخنگوی وزارت امور داخله گفت که در سراسر کشور، طی حدود بیست روز، به شمول ۲۴ سرگروپ طالبان مسلح ۸۱۶ تن کشته شده، ۳۱۸ تن مجروح و ۱۶۰ تن دیگر دستگیر شده اند.

به اساس معلومات نامبرده، در مدت متذکره، در عرصه مبارزه علیه مواد مخدر ۲۷۸ عملیات راه اندازی شده، ۲۳۲ قاچاقچی مواد مخدر و ۵۴ تُن مواد مخدر ضبط شده است، ۵۴ لابراتوار پروسس مواد مخدر و دو انبارمواد متذکره منهدم شده اند.

مخالفین مسلح تاکنون در مورد ابراز نظر نکرده اند.

رحیمی می افزاید که در این مدت، از مناطق مختلف شهرکابل ۱۰۵۶ معتاد به مواد مخدر جمع آوری شده و جهت تداوی به مراکز صحی انتقال شده اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر