زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در درگیری با طالبان در سرپل، دو نیروی امنیتی کشته و ۹ تن دیگر زخمی شده اند

در درگیری با طالبان در سرپل، دو نیروی امنیتی کشته و ۹ تن دیگر زخمی شده اند

author avatar
24 May 2019 - 14:24
در درگیری با طالبان در سرپل، دو نیروی امنیتی کشته و ۹ تن دیگر زخمی شده اند
author avatar
24 May 2019 - 14:24

سرپل(پژواک، ۳ جوزا ۹۸): پولیس سرپل می گوید که در حمله طالبان بر پوسته نیروهای امنیتی در ولسوالی سوزمه قلعه این ولایت، دو نیروی امنیتی کشته و ۹ تن دیگر شان زخمی شده اند.

مل پاسوال غلام جیلانی ابوبکر قوماندان امنیه سرپل به آژانس خبری پژواک گفت که این حمله حوالی ساعت ۱۱:۰۰ شب  گذشته بالای پوسته پلخمان تپه در مرکز ولسوالی سوزمه قلعه این ولایت صورت گرفته است که در نتیجه دو نیروی امنیتی کشته و ۹ تن دیگر شان مجروح شده اند.

 وی، با اشاره به این که در حال حاضر ساحه در کنترول نیروهای امنیتی قرار دارد، افزود که تاکنون معلومات در مورد تلفات طالبان در دسترس نیست و پس از تحقیق معلوم خواهد شد.

اما اسدالله خرم یک عضو شورای ولایتی سرپل، می گوید: «جنگی که بالای پوسته پلخمان تپه شب گذشته صورت گرفت، بسیار جنگ آرام و غیر قابل تشویش بود، این که این پوسته چگونه به دست طالبان سقوط کرده است، پرسش برانگیز است و باید تحقیقات جدی در زمینه صورت بگیرد.»

در همین حال منابع در شفاخانه ولایتی سرپل و باشنده های سوزمه قلعه که خواستند نام شان در خبر ذکر نشود گفتند که در درگیری شب گذشته دو اردوی ملی کشته و ۹ تن دیگر شان زخمی شده اند، اما در مورد تلفات طالبان چیزی نگفتند.

این در حالی ست که طالبان دوهفته قبل، در حمله مشابه در ساحه قشقری مربوط مرکز سرپل ۱۲ تن از سربازان را کشته و زخمی کرده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر