زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

به حکم رئيس جمهور، قضيه قتل دو منسوب پوليس در فارياب بررسى جدى ميگردد

به حکم رئيس جمهور، قضيه قتل دو منسوب پوليس در فارياب بررسى جدى ميگردد

author avatar
27 May 2019 - 15:43
به حکم رئيس جمهور، قضيه قتل دو منسوب پوليس در فارياب بررسى جدى ميگردد
author avatar
27 May 2019 - 15:43

میمنه(پژواک، ٦ جوزا ۹۸): شمارى از بستگان دو منسوب پوليس که توسط افراد مسلح  در شهرميمنه به قتل رسيدند، درحالى هشدار دادند که اگر قاتلین دستگیر نشوند، دست به عمل بالمثل خواهند زد، که رئيس جمهورغنى خواستاربررسى جدى اين قضيه شده است.

 پولیس فاریاب می گوید که افراد مسلح، شام روز گذشته دو برادر را که هر دو پولیس بوده اند، در قریه «تورپاختو» درمربوطات ناحیه هشتم شهر میمنه به قتل رسانده اند و خواهرزاده اش را زخمی ساخته اند.

آنان شعار های "عدالت می خواهیم"، "قاتلین دستگیر و باید قانون تطبیق گردد" را سر داده هشدار دادند در صورتی که قوماندان خیزش های مردمی محل، با پنج تن از افرادش دستگیر نشود و پسته هايش به نیروهای امنیتی سپرده نشود، اجساد را دفن نمی کنند و به دادخواهی شان ادامه می دهند.

محمد اشرف پدر هردو پولیس مقتول به پژواک گفت که پسرانش به دستور نجم الدین قوماندان، بدون کدام موجب به قتل رسیده اند، باید هر چه عاجل دستگیر شوند؛ در غیر آن اجساد را دفن نمی  کند.

خیر الله صوفی زاده یکی از نزدیکان مقتولین، رهبری ولایت و مقام های امنیتی را به ارتباط گرفتاری مجرمین به بی تفاوتی متهم نموده  افزود که قتل، شام دیروز صورت گرفت، عاملین آن در پوسته ها قرار دارند، تاکنون برای دستگیری آنهاهیچ اقدامی نکرده اند.

 اما عبدالمقیم راسخ معاون مقام ولایت فاریاب گفت که حکومت محلی در خصوص اين قضیه بی تفاوت نبوده یکتن از متهمان دستگیر شده، بقیه تحت پیگرد می باشند.

اين مقام محلى فارياب همچنان گفت که رئیس جمهورغنى، هدایت سپرده است تا ساعت سه امروز انگیزه قضیه قتل دو پولیس، روشن و از اجراآت صورت گرفته گزارش ارائه گردد.

راسخ گفت که به اساس تصميم جلسه کمیته امنیتی ولایت، به عوض خیزش های مردمی در پوسته های تورپاختو، پرسونل قطعات خاص جابجا مى شوند.

اما نجم الدین قوماندان، دست داشتن در قضیه قتل شام دیروز را رد کرده گفت که قضیه روی بعضی کشیده گی های قبلی، بین مقتولین و چند تن از باشنده گان قریه صورت گرفته و او پس از وقوع واقعه، از جانب مسئولین امنیتی آگاه شد و با آمر حوزه به محل رفت.

موصوف افزود که  یکتن از افرادش به نام قادر پهلوان را که دراين قضيه متهم شده بود، به قوماندانی امنیه سپرد، چهار فردی که قلمداد شده افراد عادی هستند، در شهر پنهان گردیده اند، پولیس و نیز او تلاش دارند که اين چهارتن دستگیر شوند؛ تا روشن گردد که دستور قتل را کی برای شان داده بود.

وی افزود که عده یی در قریه روی خصومت ها بستگان مقتولین را علیه او تحریک می کنند تا از موقع به نفع خود سود ببرند؛ اما به زودی قضیه آشکار خواهد شد.

درعين حال، عبدالکریم یورش سخنگوی قوماندانی امنیه فاریاب، به آژانس خبری پژواک گفت که تحقیقات در رابطه آغاز شده است تا عاملین شناسایی گردند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر