زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تا يک ونيم سال ديگر، تمامى بنادر افغانستان به بانک ها وصل ميگردد

تا يک ونيم سال ديگر، تمامى بنادر افغانستان به بانک ها وصل ميگردد

author avatar
30 May 2019 - 12:20
تا يک ونيم سال ديگر، تمامى بنادر افغانستان به بانک ها وصل ميگردد
author avatar
30 May 2019 - 12:20

کابل(پژواک، ۹ جوزا ۹۸): بانک ملی افغان، به هدف جلوگیری از فساد و جمع آوری سریع عواید، نخستین نمایندگی خود را در ریاست عمومی ترانسپورت زمینی افتتاح نمود و قراراست تا یک و نیم سال دیگر، تمامی بنادر افغانستان با بانک ها وصل گردد.

ویس سلطانی رئیس عمومی ترانسپورت زمینی، امروز در مراسمی که به این مناسبت در کابل تدویر یافته بود، گفت که قبلا تحویلی پول یک مقدار وقت گیر بود و زمینه فساد هم در آن مساعد بود؛ اما با ایجاد نماینده گی بانک در اداره ترانسپورت زمینی شفافیت به میان می آید و پول سریع انتقال می یابد.

موصوف خاطرنشان کرد که بر اساس تصمیم اخیر، قراراست در تمامی بنادر افغانستان، برای انتقال سریع پول سهولت های لازم بانکی افتتاح  شود.

وی گفت: «بعد ازعید پلان داریم که تا ۱۵ سرطان، در پنج بندر بزرگ افغانستان به شمول هرات، کندهار، ننگرهار، مزارشریف و نیمروز نمایندگی های بانک را فعال بسازیم.»

به گفته او، تا یک و نیم سال دیگر تمامی بنادر افغانستان با بانک ها وصل خواهد شد.

سلطانی خاطر نشان کرد که در حال حاضر، حدود ۲۰۰ هزار موتر باربری در ریاست عمومی ترافیک و ریاست عمومی ترانسپورت زمینی ثبت اند.

عبدالعزیز بابکرخیل رئیس عمومی بانک ملی گفت که بانک متعهد است خدمات بانکی خود را در تمام عرصه ها انجام بدهد؛ تا عواید دولتی به گونۀ شفاف به جای مناسب و به وقت و زمان آن برسد.

وی افزود: «کوشش ما این است که پروسه مدرنیزه شود.»

ننگیالی شریفی رئیس شرکت ترانسپورتی رحمانی، به آژانس خبری پژواک گفت که پرداخت پول درابتدا یک مقدار مشکل بود؛ برای اینکه یک غرفه بود و در آن، کتابچه ها را به نوبت می گذاشتند.

اوعلاوه کرد: «این  تحویلی پول وقت گیر بود وخزانه دار، آن را در این شرایط خراب به بانک می برد در راه با تهدیدات مواجه می شد، شفافیت در کار وجود نداشت، بعضاً به پول ها دستبرد صورت می گرفت؛ اما حالا کار خیلی عالی شد که پول خود را مستقیماً در بانک تحویل می کنند.»

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر