زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سعودی: برای حج و عمره هیچگونه شرط وجود ندارد

سعودی: برای حج و عمره هیچگونه شرط وجود ندارد

author avatar
30 May 2019 - 16:43
سعودی: برای حج و عمره هیچگونه شرط وجود ندارد
author avatar
30 May 2019 - 16:43

مکه مکرمه (پژواک، ۹ جوزا ۹۸): دوکتور محمد صالح وزیر حج و عمره عربستان سعودی میگوید که همه مسلمانان جهان حق دارند حج و عمره ادا نمایند و در این قسمت، حکومت سعودی کدام شرط ندارد.

نامبرده در حاشیه نشست رهبری سازمان همکاری های اسلامی در مکه مکرمه، به یک جلسه خبری گفت که از سوی حکومت سعودی برای حج و عمره هیچ نوع شرط گذاشته نشده است، تنها شرایطى است که در قرآن و حدیث برای حج و عمره تعیين میباشد.

او افزود که حکومت سعودی برای حجاج، معتمرین، و زایراین از میدان هوایی گرفته تا مناطق وساحات مربوطه و حرمین، همه سهولت ها را برآورده کرده است.

وی گفت: ((حکومت ما بدون کدام فرق زبانی، فرهنگی و سمتی به تمام مسلمانان زمینه حج و عمره را با همه سهولت ها برابر می نماید.))

وزیر حج سعودی گفت: از آغاز بدینسو خدمت کردن را به حجاج و معتمرین که وی از آنان بنام مهمانان خداوند یاد آوری نمود، وعده کرده است و به این کار ادامه خواهد داد.

دوکتور صالح گفت که حکومتش از جده تا مکه و بعد از مکه و جده تا مدینه منوره خدمات ریل را آغاز نموده است، که سهولت های زیادی به دست مسلمانان خواهد رسید و در زود هنگام به ساحات مربوط خواهند رسید.

او در پاسخ به یک پرسش گفت که با در نظرداشت نفوس هرکشور به آن سهمیه تعیين شده است و در این قسمت هیچگونه امتیاز مشخص به کسی داده نشده است.

نامبرده هر نوع سیاست را در این قسمت رد نمود و اظهار کرد که در موضوع حج، هیچ نوع سیاست وجود ندارد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر