زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پرخاش میان قوماندانی امنیه و اعتراض کنندگان باعث انسداد شهر ترینکوت شد

پرخاش میان قوماندانی امنیه و اعتراض کنندگان باعث انسداد شهر ترینکوت شد

author avatar
18 Jun 2019 - 19:59
پرخاش میان قوماندانی امنیه و اعتراض کنندگان باعث انسداد شهر ترینکوت شد
author avatar
18 Jun 2019 - 19:59

ترینکوت (پژواک، ۲۸جوزا ۹۸): بعد از درگیری لفظی و فزیکی میان اعتراض کنندگان و منسوبین قوماندانی امنیه ارزگان، شهر ترینکوت مسدود شد و اکنون چهره نظامی را اختیار کرده است.

قوماندانی امنیه ارزگان، از چند روز بدینسو با راه اندازی عملیات نظامی، به شمول آمر امنیت قوماندانی امنیه و قوماندان کندک محافظت شاهراه، ده ها تن را بازداشت نموده است.

صدها باشنده ارزگان امروز هم برای بار دوم طی تدویر نشست اعتراضی، از حکومت خواستند تا افراد بازداشت شده را رها سازد و اذعان کردند افراد گرفتارشده ارزگان را ازسقوط به دست مخالفین مسلح نجات داده اند.

شاهدان عینی می گویند که حوالی ساعت پنج ونیم عصر میان اعتراض کنندگان و سمونوال خطاب خنجری قوماندان امنیه ارزگان منازعه لفظی و فزیکی بوقوع پیوست که متصل با آن شهرترینکوت مسدود شد.

آنها می گویند که اکنون در بخش های مختلف شهر، شماری اعتراض کنندگان مسلح تعبیه شده اند.

اما دفتر سخنگوی والی ارزگان در صفحه تویترش نگاشته است که اکنون وضعیت ترینکوت در کنترول است و اعتراض کنندگان با مسوولین حکومتی مشغول گفتگواند.

محمد قسیم یکتن ازاعتراض کنندگان به پژواک گفت که بعد از پرخاش لفظی با قوماندان امنیه، برخی اعتراض کنندگان وارد شهر ترینکوت شده تا حکومت به خواسته های آنان لبیک گوید.

موصوف می گفت، آنها از این رو اعتراض نموده که قوماندان امنیه افراد بی گناه و صاحب رسوخ را گرفتار نموده و باید آنان را رها سازد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر