زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

۳۰ تن به اتهام قاچاق موادمخدر و مشروبات الکولی محکوم به مجازات شدند

۳۰ تن به اتهام قاچاق موادمخدر و مشروبات الکولی محکوم به مجازات شدند

author avatar
18 Jun 2019 - 12:08
۳۰ تن به اتهام قاچاق موادمخدر و مشروبات الکولی محکوم به مجازات شدند
author avatar
18 Jun 2019 - 12:08

 کابل (پژواک، ٢٨ جوزا ۹۸): تعداد ۳۰ تن به اتهام قاچاق موادمخدر و مشروبات الکولی، از سوی محاکم ابتدائیه و استیناف، از یک سال و یک ماه الی ۱۶ سال حبس محکوم به مجازات شدند.

در خبرنامه  مرکز عدلی و قضایی مواد مخدر که در اختیار آژانس خبری پژواک قرار گرفته، امده است که این افراد طی یک هفتۀ گذشته در پیوند به ۲۵ قضیه جرایم قاچاق و مواد مخدر، از سوی محاکمه ابتدائیه و استیناف این مرکز، محکوم به مجازات شده اند.

منبع نوشته است که این افراد در ارتباط به قاچاق بیش از ۲۴کیلوگرام مواد مخدر نوع هیرویین، بیش از۲۹کیلوگرام مورفین، ۴۲۸کیلوگرام چرس، بیش از۱۷کیلوگرام مت امفتامین)شیشه) و۸۲۳ گرام تابلیت روانگردان(k) از نقاط مختلف کشور بازداشت شده اند.

به نقل از خبرنامه، افراد بازداشت شده با دوسیه های نسبتی شان غرض تعقیب عدلی و قضایی به این مرکز ارسال شده بودند که پس از تحقیق و اقامه دعوی توسط څارنوالان موظف. از جانب محاکم این مرکز در مورد شان اصدار حکم صورت گرفته است.

 در ادامۀ خبرنامه ټمده است: "ازجملۀ بازداشت شده گان يک تن آنها که میخواست مواد مخدر از نوع مت امفتامین را با استفاده ازشیوه های جاسازی در بطن، از میدان هوایی بین المللی حامد کرزی  به کشورامارات متحده عربی انتقال دهد، از سوی ارگان های کشفی وامنیتی و څارنوال موظف مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر، شناسائی و بازداشت شده است."

این درحالی است که طی دوهفته قبل، به تعداد ۴ تن درپیوند به ۴ قضیه جرایم قاچاق مسکرات ومواد مخدر، ازجانب محاکم ابتدائیه و استیناف مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر طی جلسات علنی از۳سال الی۵ سال حبس، محکوم به مجازات شده بودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر