زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

۳۱ مخالف مسلح در یک حمله هوایی در ولسوالی گرزیوان کشته شده اند

۳۱ مخالف مسلح در یک حمله هوایی در ولسوالی گرزیوان کشته شده اند

author avatar
18 Jun 2019 - 16:19
۳۱ مخالف مسلح در یک حمله هوایی در ولسوالی گرزیوان کشته شده اند
author avatar
18 Jun 2019 - 16:19

میمنه (پژواک، ۲۸ جوزا ۹۸): مقام های محلی در فاریاب می گویند که  در حمله هوایی بر یک پایگاه طالبان در ولسوالی گرزیوان ولایت فاریاب، ۳۱ طالب به شمول سه قوماندان مهم این گروه کشته شده اند.

جگرن محمد حنیف رضایی مسئول مطبوعات قول اردوى ۲۰۹ شاهین در شمال کشور، به آژانس پژواک گفت که حوالی ساعت ۲:۰۰ پس از چاشت روز گذشته، یک پایگاه مهم طالبان در منطقه «یوخن» ولسوالی گرزیوان، در حمله هوایی هدف قرار گرفت که در نتیجه ۳۱ طالب به شمول سه قوماندان مهم این گروه کشته شدند و تمام امکانات قرارگاه از بین برده شد.

ملا فیض الله ولسوال گرزیوان گفت که این قرارگاه مربوط ولی محمد یک تن از قوماندانان طالبان بود که مورد هدف قرار گرفت؛ در این حمله هوایی، مولوی احمد شاه با چهارتن ديگر کشته و ۱۰ دیگر زخمی شدند.

 این مسئول محلی افزود که در جریان حمله هوایی، یک منزل مسکونی که در جوار این قرارگاه بود، متضرر شده، دو طفل جان باخته اند و یک زن مجروح گردیده است.

اما مولوی حمید الله دانش ولسوال نامنهاد طالبان برای ولسوالی گرزیوان، با رد تلفات افرادش به پژواک گفت که طیاره حداقل ۴۰ دقیقه تا یکساعت در فضا گردش می کرد و در این فاصله، طالبان خود را به محل امن انتقال دادند و در بمبارد بر یک حویلی که در آنجا مراسم عروسی جریان داشت، دو طفل کشته شده و سه زن زخمی گرديدند.

ولسوالی گرزیوان در ۸۰ کیلومتری جنوبشرق شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب موقعیت دارد و به جز مرکز ولسوالی، سایر مناطق در کنترول مخالفین می باشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر