زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در ننگرهار بار نخست امتحان درجۀ ماستری اخذ می شود

در ننگرهار بار نخست امتحان درجۀ ماستری اخذ می شود

author avatar
19 Jun 2019 - 14:14
در ننگرهار بار نخست امتحان درجۀ ماستری اخذ می شود
author avatar
19 Jun 2019 - 14:14

 

جلال آباد (پژواک، ۲۹جوزا ۹۸): در ننگرهار امتحان کانکور با اشتراک ۱۷۷۳۲ تن آغاز شد که برای دوره های لیسانس و ماستری، بیش از سه هزار تن جذب خواهند شد.

امسال بار نخست در ننگرهار، امتحان درجه ماستری راه اندازی می شود و مسئولین اطمینان می دهند که امتحان، درفضای کاملا شفاف اخذ خواهد شد.

به اساس معلومات مسوولین، درکانکور امسال بیش از۲۳۰۰ تن از دختران نیزاشتراک ورزیده اند که نسبت به سال های پیش، رقم بیشتراست.

امتحان کانکور در ننگرهار، به تاریخ ۲۹ جوزا آغازشد و به قول مسوولین، تا سه روز ادامه خواهد یافت.

داکتریحی فهیم رییس پوهنتون ننگرهار گفت که امسال، به شمول ۲۳۹۶ دختر، ۱۶۵۰۱ تن برای دوره لیسانس و به شمول ۶۳ دختر، ۱۲۳۱ تن برای برنامه ماستری امتحان کانکور را سپری می کنند.

به اساس معلومات نامبرده، امسال پوهنتون ننگرهار برای دوره لیسانس، قابلیت جذب ۳۰۹۶ تن و برای دوره ماستری ۱۸۰ محصل را دارد.

پوهنمل دوکتور سید روضت الله مجید رییس کمیته ملی امتحان کانکور گفت که به سطح ولایات امتحان کانکور یکسان اخذ میشود و کمیته های موظف، به منظور شفافیت در امتحان کانکور، آمادگی کامل دارند.

شاه محمود میاخیل والی ننگرهار، درجریان این مراسم گفت که شاملین امتحان، همه بایومتریک شده روند امتحان شفاف است و کسانیکه شایستگی دارند، درامتحان کامیاب خواهند شد.

فراموش نباید کرد که امسال برای ایجاد شفافیت هرچه بیشتر در امتحان کانکور، به ورق امتحان هر اشتراک کننده امتحان، کود ويژه داده شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر