زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در هرات دو کانال فاضلاب ساخته می شود

در هرات دو کانال فاضلاب ساخته می شود

author avatar
23 Jun 2019 - 16:17
در هرات دو کانال فاضلاب ساخته می شود
author avatar
23 Jun 2019 - 16:17

هرات (پژواک، ۲سرطان ۹۸): شاروالی هرات، از ساخت دو کانال برای فاضلاب به هزینۀ بیش از ۴۰۰ هزار دالر امریکایی خبر داده می گوید که با تکمیل این دو کانال، مشکلات ٢٠ هزار باشنده‌ شهرهرات برطرف می گردد.

غلام حضرت مشفق شاروال هرات، در مراسم آغاز کار این پروژه ها گفت که پروژه نخست، اعمار بزرگترین کانال فاضلاب شهری می باشد که به درازای دو هزار متر از مستوفیت الی تخت صفر امتداد خواهد یافت و پروژه دوم، در محل ساربان های ناحیه دهم به طول ۲۳۰ متر ساخته می شود.

به گفتۀ او در این دو پروژه، بیش از ۴۰۰ هزار دالر امریکایی هزینه می گردد که بیشتر پول ساخت آن از سوی موسسه هبیتات و یک قسمت آن، از بودجه شاروالی هرات پرداخت می گردد.

وی خاطر نشان کرد که پروژه اولی، تا شش ماه دیگر و پروژه دومی تا یک ماه دیگر تکمیل می گردد.

مشفق تصریح نمود که با تکمیل کار آن، ۲۰ هزار خانواده در نواحی اول، ششم و هشتم از مشکلات نجات پيدا می کنند.

موصوف همچنان یادآور شد که شاروالی هرات، به‌ صورت دقیق و منظم همراه با تیم تخنیکی مؤسسه هبیتات، از روند کار این پروژه ها نظارت می‌کند.

در همین حال، شماری از ساکنان هرات با استقبال از آغاز کار این کانال ها، از مسئولان شاروالی و شورای ولایتی می خواهند که از روند ساخت این پروژه ها نظارت جدی داشته باشند.

عبدالغنی یک تن از باشنده گان ناحیه هشتم شهر هرات گفت: «با تکمیل کار این کانال، مشکلات ناحیه ما کاملاً حل خواهد شد؛ چون ما در زمستان زیاد به مشکلات روبرو می شدیم.»

غلام نبی یکی دیگر از باشنده گان ناحیه هشتم شهر هرات، به پژواک گفت: «همه ساله آب از جوی نو سرا زیر می شود و خسارات زیادی به مناطق مختلف شهر وارد می کند و با ساخت این کانال ها مشکلات مردم رفع خواهد شد.))

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر