زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پرسونل صحی شفاخانۀ قیصار دست به اعتصاب کاری زدند

پرسونل صحی شفاخانۀ قیصار دست به اعتصاب کاری زدند

author avatar
3 Jul 2019 - 14:17
پرسونل صحی شفاخانۀ قیصار دست به اعتصاب کاری زدند
author avatar
3 Jul 2019 - 14:17

 ميمنه(پژواک،١٢سرطان٩٨): کارمندان صحى شفاخانه ولسوالى قيصار، در اعتراض به لت وکوب آمر اين شفاخانه توسط يک زورمند محلى، امروز دست به اعتصاب کارى زدند.

معترضين، درتماس با آژانس خبرى پژواک گفته اند تازمانى که  مقامات محلى درمورد مصئونیت کاری و جانی شان تصمیم عملى نگيرند، به اعتصاب کارى شان ادامه ميدهند .

داکترسید نقیب الله آمر شفاخانه قیصار به پژواک گفت: "یک زورمند محلی به نام نظر محمد، دیروز مرا با مُشت و لگد زد و با الفاظ رکیک، من و سایر پرسونل شفاخانه را توهین و تحقیر نمود وهمه رادشنام داد."

وی افزود که، نظرمحمد ظهر ديروز طفلش را که در حادثه ترافیکی آسیب دیده بوده به شفاخانه آورد، پرسونل صحى هر آنچه که لازم بود انجام دادند؛ امازمانى که اوبا چند تن ديگرمصروف صرف غذا بودند، نظر محمد با فحش و ناسزا گویی داخل اتاق شد و گفت: "چرا اینجا نشستین، پیش بچه مه نیستین و بعد به لت کوب همۀ ما پرداخت."

آمر شفاخانه قیصار درادامه گفت که پرسونل صحى اين شفاخانه، در شرایط بد امنیتی با قبول خطرات جانی، شب و روز کار میکنند تا مشکلات مردم را به حد توان رفع سازند؛ اما اکثر اوقات از سوی زورمندان و افراد بی بند و بار لت و کوب و تحقیر می شوند .

داکتر سید سلیمان یکی دیگر از پرسونل صحى شفاخانه قیصار به پژواک گفتتا زمانیکه مسئولین محلی، این زورمند را به چنگ قانون نسپارند و از فضای کار به داکتران اطمینان ندهند، آنها حاضر نیستند به شغل شان ادامه دهند.

داکتر محمد نعیم مصمم رییس صحت عامه فاریاب گفت که از طریق مقام ولایت، از اعتصاب کاری پرسونل شفاخانه قیصار اطلاع حاصل نموده؛ اما به دلیل مشکلات در شبکه های مخابراتی، نتوانسته از انگیزه اعتصاب و خواست های آنان معلومات دقیق به دست بیاورد.

مصمم، از ارگانهای ذیربط خواست که قضیه لت وکوب آمر شفاخانه قیصار را با جدیت پیگیری نموده عامل آن را به چنگ قانون بسپارند؛ در غیر آن هیچ پرسونل صحی جرئت نمی کند در آن ولسوالى کار کند.

به گفتۀ وی، شفاخانه قیصار ١٠ بستر و حدود ٢٥ پرسونل دارد که به عنوان مرکز صحی تقویتی یاد می شود.

رحمت الله قیصاری ولسوال قیصار، به پژواک گفت فردی که با آمر شفاخانه برخورد کرده، از محل فرار نموده و تحت تعقیب پولیس می باشد؛ به زودی دستگیر خواهد شد.

وی افزود که، نظر محمد کدام فرد مهم و مطرح نیست، صرف نماینده ترانسپورت خصوصی در این ولسوالی می باشد. You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر