زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

فهیم هاشمی: در برابر هر یک افغانی پول مردم مسئولانه برخورد میکنیم

فهیم هاشمی: در برابر هر یک افغانی پول مردم مسئولانه برخورد میکنیم

author avatar
6 Jul 2019 - 19:16
فهیم هاشمی: در برابر هر یک افغانی پول مردم مسئولانه برخورد میکنیم
author avatar
6 Jul 2019 - 19:16

کابل  (پژواک، ١٥ سرطان ٩٨): وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، از آغاز پروسه جمع آوری محصول خدمات مخابراتی تا اکنون، بیشتر از ١٦ میلیارد افغانی جمع آوری نموده و به حساب عواید دولت واریز گردیده است.

محمد فهیم هاشمی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، امروز در کمیسیون مواصلات و مخابرات مشرانو جرگه، حین ارایه گزارش کاری شان در باره نظارت از جمع آوری ١٠ در صد محصول خدمات مخابراتی، به اعضای کمیسیون معلومات داد.

موصوف افزود که در برابر هر یک افغانی پول مردم، مسئولانه برخورد میکند  و به همین خاطر نظارت در این بخش را جدی تر نموده است.

هاشمی گفت  تلاش تمام رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی بوده که برای رسیدن به پروسه شفاف نظارت از جمع آوری محصول خدمات مخابراتی، حتی یک روز را نیز تلف نخواهند کرد.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، همچنان افزود که تیمهای تخنیکی وزارت در جستجوی راه اساسی و دقیق برای نظارت جدی همه جانبه میباشد.

به گفته موصوف، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، از آغاز پروسه جمع آوری محصول خدمات مخابراتی تا اکنون، بیشتر از ١٦ میلیارد افغانی جمع آوری نموده و به حساب عواید دولت واریز گردیده است.

سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، همچنان افزود که سیستم جمع آوری محصول ده درصد خدمات مخابراتی تا چهار ماه آینده تکمیل گردیده و سیستم RTDMS ، نظر به قرارداد در ۱۵ ماه تکمیل خواهد شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر