زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برخی باشندگان امام صاحب کندز، از عرضۀ خدمات صحى شکايت دارند

برخی باشندگان امام صاحب کندز، از عرضۀ خدمات صحى شکايت دارند

author avatar
7 Jul 2019 - 14:33
برخی باشندگان امام صاحب کندز، از عرضۀ خدمات صحى شکايت دارند
author avatar
7 Jul 2019 - 14:33

شهر کندز (پژواک، ١٦ سرطان ٩٨): شمارى از باشندگان امام صاحب ولايت کندز، از عرضۀ خدمات صحى در اين ولسوالى شکايت دارند و ميگويند که اين مشکل شان بايد حل شود.

نورالحق باشنده بازار ولسوالی امام صاحب، امروز به آژانس خبرى پژواک گفت که در اين شفاخانه، تنها کسانى تداوى مى شوند که واسطه داشته باشند.

نورالحق افزود: "مریض را میبریم شفاخانه، تسلیم نمی گیريند، برای غریب بیچاره هیچ کار نمیکنند، در خدمت مردم واسطه دار هستند."

همچنان نازکمیر باشنده دیگر امام صاحب، از بدرفتاری داکتران شفاخانه صحبت کرد و گفت که از طرف شب، داکتران اين شفاخانه حاضر به تداوى مريضان نمى شوند.

نازکمیر افزود: "از طرف شب هیچ درست کار نمیکنند، ما چند روز پیش مریض را بردیم به بسیار جنجال داکتر را از خواب بیدار کردیم؛ اما درست تداوى نکرد."

در همين حال سید اکبر باشنده منطقه باسوس امام صاحب گفت که در شفاخانه دوا موجود است؛ اما مردم را براى خريدن دوا به بيرون روان ميکنند.

تعداد ديگرى از باشندگان امام صاحب نيز چنين اظهاراتى داشتند و گفتند که هرچه زودتر بايد اين مشکل شان حل شود.

مسئولين شفاخانه امام صاحب، در اين مورد از صحبت کردن با پژواک خوددارى کردند.

اما داکتر احسان الله فضلی رییس صحت عامه ولایت کندز، به پژواک گفت که طی سالهای اخیر، تعداد کلینيک ها و مراکز صحی در این ولایت، افرایش یافته است و مردم بيشتر به خدمات صحى دسترسى دارند.

وى افزود: "مسئله شفاخانه امام صاحب را جدى بررسى ميکنم؛ اگر واقعا چنين مشکل وجود داشته باشد، مسئولين ان را به سزاى اعمال شان ميرسانم."

قابل يادآورى است که در ولايت کندز، حدود ٧٥ مرکز صحى فعال ميباشد؛ اما با آن هم شمارى از مردم اين ولايت، به خدمات صحى دسترسى ندارند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر