زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

استقبال از ستاره گان کریکت افغانستان توسط اتصالات

استقبال از ستاره گان کریکت افغانستان توسط اتصالات

author avatar
15 Jul 2019 - 15:23
استقبال از ستاره گان کریکت افغانستان توسط اتصالات
author avatar
15 Jul 2019 - 15:23

شرکت مخابراتی اتصالات از دو ستارۀ کریکت افغانستان و سفیران نام تجاری آن شرکت، حمید حسن و محمد نبی عیسی خیل، طی محفلی در دفتر مرکزی آن شرکت پذیرایی به عمل آورد. هدف از تدویر این محفل استقبال از برگشت  این دو ستاره از بازی های جام جهانی کریکت به کشور و فراهم نمودن زمینۀ ملاقات مشتریان اتصالات با آنان بود.

حین دیدار از شرکت مخابراتی اتصالات، ستاره گان کریکت با رئیس اجرایی اتصالات افغانستان، آقای ماتیو ویلشیر، نیز دیدار نموده روی عملکرد تیم افغانستان در بازی های جام جهانی گفتگوی دوستانه نمودند.

آقای ویلشیر گفت “به نظر من بازی در جام جهانی یک فرصت خوب برای افغانستان بود، زیرا این تیم نیازدارد تا بازی های بیشتری را در سطح بین المللی انجام دهد”.

آقای ویلشیر ضمن تحسین از عملکرد تیم افغانستان در بازی های جام جهانی گفت “اتصالات متعهد است تا از ورزش و ورزشکاران در افغانستان حمایت نماید”.

حمید حسن ضمن تشکری از اتصالات گفت ” میخواهم شخصاً از حمایت و پشتیبانی اتصالات برای رشد ورزش درافغانستان ابراز امتنان نمایم”. وی نیز گفت “حمایت اتصالات باعث گردیده است تا ورزشکاران رشد نموده و به رویاهای خود دست یابند”.

در همین حال محمد نبی، ستارۀ دیگر کریکت افغانستان، ضمن قدردانی از تلاش های اتصالات گفت “نقش اتصالات در معرفی کریکت افغانستان به جهان  انکار ناپذیر است”. وی افزود “اتصالات همواره تلاش نموده است تا افغان ها را در عرصه های مختلف کمک نماید و آنان را به مسئولیت پذیری و خودکفایی بیشتر برساند”.

گفتنی است که حمید حسن و محمد نبی عیسی خیل در چند سال اخیر به عنوان سفیران نام تجاری اتصالات انتخاب گردیده اند. انتخاب آنان منحیث نماینده گان نام تجاری اتصالات نشان دهندۀ تعهد و علاقۀ اتصالات به ورزش می باشد.

از آغاز فعالیت تا اکنون، اتصالات همواره از تیم های ورزشی در سطوح مختلف حمایت نموده است. چنانچه در گذشته اتصالات حامی رسمی تیم ملی کریکت افغانستان بوده است. افزون براین،  ورزش های دیگر مانند اسکی، بایسکل رانی، والیبال، فوتبال و بزکشی نیز مورد حمایت اتصالات قرارداشته و این شرکت همکاری مستقیم با فدراسیون های متذکره داشته است.

درباره اتصالات:-

اتصالات افغانستان یکی از شرکت های متمم اتصالات گروپ،  یکی از بزرگترین گروپ های مخابراتی در جهان که دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی واقع است، می باشد. اتصالات افغانستان در سال 2007 میلادی فعالیت خود را در افغانستان آغاز نمود و در فرصت اندک به یکی از شرکت های به سرعت در حال توسعه کشور تبدیل گردید، که در حال حاضر دارای بیش از 7 میلیون مشترک می باشد. رسیدن به جایگاه نخست بر اساس کیفیت، عرضۀ خدمات عالی، قیمت مناسب و پوشش وسیع و بی نظیر در تمام ولایات کشور از اهداف این شرکت می باشد. از آغاز فعالیت در سال 2007 میلادی تا اکنون، اتصالات بیش از 400 میلیون دالر امریکای در افغانستان سرمایه گذاری نموده و اولین عرضه کننده خدمات 3.75G یا نسل سوم موبایل در کشور می باشد.

Visits: 17

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر