زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در فراه يک پوليس و چهار طالب مسلح کشته شده اند

در فراه يک پوليس و چهار طالب مسلح کشته شده اند

author avatar
15 Jul 2019 - 16:07
در فراه يک پوليس و چهار طالب مسلح کشته شده اند
author avatar
15 Jul 2019 - 16:07

فراه، سرپل (پژواك، ٢٤ سرطان٩٨): يک منبع اردوى ملى، از کشته شدن چهار طالب مسلح و يک پوليس در فراه؛ و منبع ديگر حکومتى، از بازداشت يک مخالف مسلح دولت با ۳۵۶ کیلوگرام تریاک در سرپل خبر مى دهد. 

حشمت احمدى سخنگوى لواى دوم اردوى ملى مقيم فراه مى گويد که شب گذشته در حملات هوايى نيروهاى ماموريت حمايت قاطع در منطقه شيوان ولسوالى بالابلوک، چهار مخالف مسلح دولت كشته شده اند.

اما سراج احمد يك تن از باشنده گان منطقه شيوان، به آژانس خبرى پژواك گفت که شب گذشته در اين منطقه که دورتر از منزل او قرار دارد درگيرى شده است؛ اما از تلفات واردشده در آن اطلاعى ندارد.  

به اساس يک خبر ديگر، محب الله محب سخنگوى قومندانى امنيه فراه گفت که طالبان شب گذشته بر پوسته امنيتى پوليس در قريه قلعه زمان مربوط مرکز اين ولايت، حمله کرده اند که در آن سه مخالف مسلح دولت و يك پوليس کشته شده اند.

سخنگويان طالبان تا حال در مورد اين دو رويداد چيزى نگفته اند؛ اما يک منبع محلى آنها در فراه، بدون ارايه جزييات گفت که در هر دو رويداد يادشده، به نيروهاى دولتى تلفات وارد شده است.

به اساس خبرى ديگر، سمونیار اسدالله حبیبی سرپرست قوماندانى امنیه سرپل، در نشست خبری در مرکز اين ولايت گفت که پولیس شاهراه نمبر یک سرپل، امروز ملا مصطفی یک تن از سرگروپ های طالبان مسلح را همراه با یک تن ديگر و مقدار ۳۵۶ کیلوگرام تریاک، یک میل کلاشنکوف و یک عراده موتر کرولا در منطقه حوض حاجی محمد عمر در مرکز سرپل بازداشت کرده است.

او اضافه کرد که ملا مصطفی، متهم به قتل معتمد قوماندانى امنیه سرپل نیز مى باشد.

طالبان در اين مورد چيزى نگفته اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر