زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شوراى نظامى پروان: زورمندان در امور ما مداخله مى کنند

شوراى نظامى پروان: زورمندان در امور ما مداخله مى کنند

author avatar
19 Jul 2019 - 09:48
شوراى نظامى پروان: زورمندان در امور ما مداخله مى کنند
author avatar
19 Jul 2019 - 09:48

کابل (پژواک، ٢٨ سرطان ٩٨): شوراى نظامى ولايت پروان مى گويد که برخى سياسيون و زورمندان در امور اين شورا مداخله مى کنند؛ اما مشاور امنيت ملى، با تاکيد مى گويد که در برطرف کردن تهديدها گام هاى جدى برداشته خواهد شد.

 در خبرنامه شوراى امنيت ملى کشور آمده است که شورای نظامی ولایت پروان تحت ریاست فضل‌الدین عیار والی آن ولایت، با داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور تشکیل جلسه داد.

منبع نوشته است که در این نشست، والی و مقام هاى نظامی پروان پیرامون وضعیت جاری و مناطقی که زیر تهدید فعالیت‌ های "دشمنان صلح و ثبات" کشور می ‌باشند، معلومات دادند.

در خبرنامه به نقل از اعضاى اين شورا آمده است که ادارات مربوطه‌ نظامی، در هماهنگی کامل علیه "عناصر مخرب و هراس‌افگن" مبارزه می ‌نمایند که در این بخش، دستاوردهای زیادى داشته اند.

منبع بدون ارايه جزييات نوشته است: "آن‌ها [اعضاى شوراى نظامى پروان] همچنان از مداخلات یک عده‌ سیاسیون و زورمندان در امور سخن گفتند.

بر بنياد خبرنامه، مشاور امنیت ملی به صراحت بیان کرده است که زورمند و غریب، در مقابل قانون مساوی است و تطبیق قانون بر همه باید یک‌سان صورت گیرد.

وی همچنان بیان داشته است که زورگویی، قانون‌ شکنی و مداخلات سیاسی قابل تحمل نبوده و باید با قوت در مقابل آن ایستادگی کرد.

محب تاکید کرده است که به منظور برطرف‌سازی تهدیدات در ولایت پروان و رفع نیازمندی‌های اداره ولایتی و نیروهای امنیتی، گام های جدی برداشته خواهد شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر