زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“امریکا در تامین امنیت انتخابات، با نیروهای امنیتی افغانستان همکاری ميکند”

“امریکا در تامین امنیت انتخابات، با نیروهای امنیتی افغانستان همکاری ميکند”

author avatar
20 Jul 2019 - 18:43
“امریکا در تامین امنیت انتخابات، با نیروهای امنیتی افغانستان همکاری ميکند”
author avatar
20 Jul 2019 - 18:43

کابل (پژواک، ٢٩ سرطان ٩٨): قوماندان فرماندهی مرکزی اردوی امریکا ميگويد که ایالات متحدۀ امریکا در زمینۀ تامین امنیت انتخابات، با نیروهای امنیتی و دفاعی افغان از هرگونه همکاری‌ها، دریغ نخواهد کرد.

در خبرنامه اى که از سوى ارگ به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که محمداشرف غنی رئیس‌جمهور، امروز با جنرال مک کینزی قوماندان فرماندهی مرکزی اردوی امریکا، در ارگ دیدار نموده و هر دو جانب در رابطه به پروسۀ صلح افغانستان، تامین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری و مبارزه با تروریزم، بحث و تبادل نظر نمودند.

منبع نوشته است که جنرال مک کینزی، از توانایی‌های روزافزون نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان ستایش کرد و گفت که عملکرد نیروهای افغان در دفع عملیات بهاری طالبان قابل قدر بوده و بر ادامۀ همکاری‌ها با نیروهای امنیتی و دفاعی افغان، تاکید کرد.

وى افزود که ایالات متحدۀ امریکا در زمینۀ تامین امنیت انتخابات، با نیروهای امنیتی و دفاعی افغان، از هرگونه همکاری‌ها، دریغ نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور غنی ضمن خوش‌آمدید به جنرال مک کینزی، از تعهد ایالات متحدۀ امریکا در رابطه به همکاری با نیروهای امنیتی و دفاعی افغان و تامین امنیت انتخابات، ابراز امتنان نموده، گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، آمادگی‌های کامل برای تامین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری دارند.

وى افزود که نیروهای امنیتی و دفاعی افغان، همان‌گونه که امنیت انتخابات پارلمانی افغانستان را تامین کردند، در زمینه‌ی تامین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری همچنان تلاش بیشتر خواهند کرد.

از سوى ديگر، محمد اشرف غنی رئیس‌جمهور، امروز با پیر البرت ایلساس نمایندۀ خاص وزارت خارجه کشور شاهی ناروی برای افغانستان، در ارگ ریاست‌جمهوری دیدار نمود.

اين مطلب در خبرنامه اى که از سوى ارگ به نشر رسيده، آمده است.

منبع افزوده است که در این دیدار، رئیس‌جمهور کشور از همکاری‌های کشور شاهی ناروی در بخش‌های مختلف با افغانستان، قدردانی نمود.

منبع نوشته است که همچنان هر دو جانب، در رابطه به نقش ‌و حمایت کشور شاهی ناروی از پروسۀ صلح به‌رهبری و مالکیت حکومت افغانستان، بحث و تبادل نظر نمودند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر