زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مقامات امنيتى در پشت دروازه هاى بسته به اعضاى ولسى جرگه معلومات دادند

مقامات امنيتى در پشت دروازه هاى بسته به اعضاى ولسى جرگه معلومات دادند

author avatar
22 Jul 2019 - 16:10
مقامات امنيتى در پشت دروازه هاى بسته به اعضاى ولسى جرگه معلومات دادند
author avatar
22 Jul 2019 - 16:10

کابل (پژواک، ۳۱ سرطان ۹۸): مسئولان امنیتی در مورد ناامنی های اخیر کشور، پشت دروازه های بسته به اعضای ولسی جرگه معلومات دادند؛ اما شماری از اعضاى این جرگه می گویند که معلومات ارايه شده، قابليت سری بودن را نداشت.

ولسی جرگه، در پی افزایش حملات انتحاری، انفجاری و ناامنی­های اخیر در پایتخت و شماری از ولایت­ها، مقام­های ارشد امنیتی را امروز به منظور استجواب به اين جرگه فراخواند.

مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله، اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی و  محمد معصوم ستانکزی رئیس عمومی امنیت ملی، امروز به خاطر پاسخ به سوالات نمایندگان مردم در جلسه استجوابيه ولسی جرگه شرکت کردند.

در آغاز، بنابر تقاضای مسئولان امنیتی، جلسه استجوابیه امروز ولسی جرگه سری اعلام شد و مسئولان امنیتی در عقب دروازه­های بسته، در خصوص ناامنی­های اخیر در کشور، به پرسش­های نمایندگان پاسخ ارایه کردند.

محمد عالم ساعی نماینده مردم تخار در ولسی جرگه، با انتقاد از سری شدن جلسه استجوابیه مقامات امنیتی، در صحن شوراى ملى به خبرنگاران گفت که اعضای جرگه در پی ناامنی­های اخیر در کشور، مسئولان امنیتی را استجواب کردند؛ اما با تاسف که جلسه سری شد.

وی، با انتقاد از ناامنی های اخیر در کشور، افزود: «طی شش ماه اخیر، همه بحث ها در پشت دروازه های بسته صورت می گیرد و حکومت هراس دارد که اگر مردم از واقعیت­ها خبر شوند، هیچ کس به رئیس جمهور رای نمی­دهند.»

به گفته وی، در جلسه استجوابیه کدام بحث مهمی مطرح نشد؛ به همین دلیل نیاز نبود که جلسه سری و در عدم حضور رسانه ها برگزار می گردید؛ اما با تاسف که همچو تصمیم اتخاذ گردید.

شیر محمد آخنده زاده نماینده مردم هلمند در ولسی جرگه، با انتقاد از هیئت اداری گفت که جلسه به خاطر بی کفایتی و معامله هیئت اداری سری گردید.

موصوف، با انتقاد از میر رحمان رحمانی رئیس ولسی جرگه، علاوه کرد: «رئیس با وزرا دست داشت، شخصاً به من وقت داده نشد که در مجلس صحبت کنم؛ به همین دلیل جلسه را ترک کردم.»

قابل يادآوريست که در اين اواخر، حملات تهاجمى طالبان مسلح در سراسر کشور افزايش يافته، که در پى آن تلفات افراد ملکى و نيروهاى امنيتى بالا رفته و باعث نگرانى مردم شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر