زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

نشست مشورتى مردم با مقامات امنیتی در پيوند به امنيت کابل دایر شد

نشست مشورتى مردم با مقامات امنیتی در پيوند به امنيت کابل دایر شد

author avatar
22 Jul 2019 - 18:07
نشست مشورتى مردم با مقامات امنیتی در پيوند به امنيت کابل دایر شد
author avatar
22 Jul 2019 - 18:07

کابل (پژواک، ۳۱ سرطان ۹۸): متنفذين برخى ولسوالى هاى کابل، در يک نشست مشورتى در پيوند به امنيت کابل، از کمبود تشکیل نیروهای امنیتی در ولسوالی ها شکایت نمودند و مقام ها گفتند که در پيوند به آن اقدام مى شود.

امروز مسئولان نهادهای امنیتی ولايت کابل با ده ها تن از ولسوال ها، وکلای گذر و متنفذین کابل در يک نشست مشورتى در پيوند به امنيت کابل شرکت نمودند و روى وضعيت امنيتى و همکارى مردم با پوليس، گفتگو کردند.

مجنون مُخلص که به نماینده گى از مردم ولسوالی سروبی کابل در این نشست صحبت مى کرد، از وضعيت امنيتى سروبى ابراز نگرانى کرد و گفت که بيشتر مناطق اين ولسوالى، در دست طالبان مسلح مى باشد.

او درحالیکه مى گفت مردم مانع سقوط اين ولسوالى به دست طالبان شده اند، افزود: "با مشاهده تاریخ همیشه مرکز از راه سروبی سقوط کرده است، که حکومت مرکزی باید به لحاظ امنیتی به آن توجه جدی نماید."

زیارت گل متنفد ديگر ولسوالی خاکجبار، در این نشست شکايت نموده گفت که برخى پوسته ها در نزدیکی خانه هاى مردم مى باشند که بايد نباشند.    

همچنان او افزود که نیروهای امنیتی، بدون حضورداشت څارنوال، به صورت خودسر خانه های مردم را تلاشی مى کنند، که این خود سبب ايجاد فاصله میان مردم و حکومت مى شود.

وى گفت که نيروهاى امنيتى، امکانات لازم در اين ولسوالى در اختيار ندارند؛ تا حدى که براى يک پوسته پوليس، مردم محل فرش خريدارى و تهيه کردند.

امام الدین وطندوست وکیل گذر در ولسوالی پغمان، در اين نشست گفت که در اين ولسوالى نيز تهديدهاى امنيتى از سوى ولايت ميدان وردک متوجه مى باشد که براى رفع آن بايد توجه شود.

هر سه منبع ياشده و نماينده برخى ولسوالى هاى ديگر کابل گفتند که تشکيل پوليس در اين ولسوالى ها کم است و بايد زياد شود.

محمد یعقوب حیدری والی کابل، در این نشست گفت که ۱۵۰۰۰ پولیس در کابل وجود دارد که به صورت مساوی و مطابق ضرورت در هر محل تقسیم شده است.

وی  افزود که کمبود امکانات وجود دارد و تا هنوز تمام مشکلات حل نشده است.

او از ارگان هاى امنيتى خواست تا تمام پوسته ها را از لحاظ امکانات و تعداد نيروهاى امنيتى، بررسی کنند و در رفع کمبودات اقدام نمايند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر