زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

متوقف شدن فعاليت شبکه های مخابراتی در بلخ ميليون ها دالرخساره را به تاجران وارد نموده است

متوقف شدن فعاليت شبکه های مخابراتی در بلخ ميليون ها دالرخساره را به تاجران وارد نموده است

author avatar
24 Jul 2019 - 19:34
متوقف شدن فعاليت شبکه های مخابراتی در بلخ ميليون ها دالرخساره را به تاجران وارد نموده است
author avatar
24 Jul 2019 - 19:34

مزارشريف (پژواک، ۲ اسد ۹۸): مسئولين اتاق تجارت بلخ می گويند که دراين ولایت به سبب متوقف شدن خدمات شبکه های مخابراتی، سکتورخصوصی و تاجران ميليون ها دالر خساره را متقبل شده اند.

تاجران بلخ می گويند که همه روابط تجارتی قطع شده و ازحکومت مطالبه دارند تا به مشکل متذکره رسيدگی نماید.

شبکه های مخابراتی ازچهار روز بدينسو در بلخ، شب هنگام به سبب هوشدار طالبان خدمات شان را متوقف می کنند اما اداره محلی بلخ، اين اقدام شبکه های مخابراتی را توطئه عنوان کرد و دراين ولایت دفاترتمام شبکه های مخابراتی را مسدود نمود.

آرش یونسی رييس اتاق تجارت بلخ ، به تاریخ ۲ اسد به آژانس خبری پژواک گفت که طی چهار روز گذشته، با متوقف شدن فعاليت شبکه های مخابراتی، سکتورخصوصی، تاجران و سرمايه گذاران ميليون ها دالر متضرر شده اند.

موصوف می افزاید که با متوقف شدن خدمات مخابراتی در بلخ فعاليت های اقتصادی، تجارتی، داد و ستد محدود شده و تاکنون دراين خصوص نه اداره محلی و نه هم شبکه های مخابراتی پاسخ قانع کننده به مردم ارائه نمود است.

به قول موصوف، روابط تاجران بلخ با شرکای تجاری شان در داخل و خارج از کشور قطع شده  اند.

رييس اتاق تجارت بلخ علاوه نمود که با دوام اين مشکلات، تاجران داخلی و خارجی به سرمايه گذاری دراين ولايت ابراز علاقمندی نخواهد کرد و به قولش زمينه فرارسرمايه از بلخ مساعد خواهد شد.

موصوف گفت: ((اکنون معاملات اکثر بانک ها محدود و یا يکسره متوقف شده اند و همچنان در بازارها و مارکیت های بزرگ نیز معاملات داد و ستد قطع شده که این وضعیت تاثيرمنفي گذاشته است.))

يونسی علاوه کرد که دوام وضعیت جاری در بلخ برایش هرگز قابل قبول نیست و از حکومت تقاضا دارد تا اين مشکل را زودتر حل نماید.

محمد شفيق تاجر بلخ نیز، به پژواک گفت که با متوقف شدن فعالیت های شبکه های مخابراتی، معاملات تجارتی دراین ولایت متضررشده اند.

موصوف گفت که شبکه های مخابراتی طورآنی خدمات شان را دراين ولایت متوقف کردند که این اقدام ضمن تاجران افراد عادی را نیز نگران نموده اند.

به قول موصوف، برای پیشبرد امور داد وستد و رشد تجارت ایجاد فضای مطمئن لازم است و باید به نگرانی های مردم پاسخ مثبت داده شود.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر