زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

​نرخ انترنت براى خانه ها و دفاتر بيش از ٣٧ درصد کاهش يافت

​نرخ انترنت براى خانه ها و دفاتر بيش از ٣٧ درصد کاهش يافت

author avatar
24 Jul 2019 - 17:16
​نرخ انترنت براى خانه ها و دفاتر بيش از ٣٧ درصد کاهش يافت
author avatar
24 Jul 2019 - 17:16

کابل (پژواک ۲ اسد ۹۸): وزیر مخابرات و تکنالوژى معلوماتى، ضمن اينکه مى گويد براى تامين امنيت شبکه هاى مخابراتى، اقداماتى روى دست گرفته مى شود، اعلام کرد که نرخ انترنت برای خانه ها و دفاتر ٣٧ درصد کاهش يافت.     

محمد فهیم هاشمی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژى معلوماتى کشور، امروز در يک نشست  خبری در کابل گفت که پس از این، قیمت يک ام بى انترنت در خانه ها و دفاتر، از ۹۶ دالر به ۶۰ دالر کاهش می ‌یابد.

او ارایه خدمات انترنتی ارزان و با کیفیت را از اولویت های وزارت مخابرات و تکنالوژى معلوماتى خواند و گفت اين وزارت تلاش دارد که در هماهنگی با شرکت ‌های مخابراتی، نرخ انترنت نسل سوم (۳جی و ۴جی) را نیز کاهش دهد.

همچنان او در نشست خبرى امروز، در اشاره به قطع فعاليت شبکه هاى مخابراتى در بلخ گفت که تهدید، تخریب، صدمه رساندن و متوقف کردن خدمات عامه که استفاده کننده اصلی آن مردم می باشند، به معنی دشمنی مستقیم با مردم است.

هاشمی تأمین امنیت جان و مال مردم را از وظایف اساسی حکومت خواند و گفت که برای تامین امنیت شبکه های مخابراتی، اقدامات همه جانبه صورت خواهد گرفت.

شبکه های مخابراتی، در شب ٢٩ سرطان به سبب آنچه تهديدهاى امنيتی خوانده شده، خدمات شان را در  مزارشريف قطع کردند. شوراى نظامى بلخ هشدار دادند که اگر شبکه هاى مخابراتى، دوباره دست به اين چنين اقدام زنند، دفاتر آنها را مسدود مى کنند.

اما در شب ٣٠ سرطان، بار ديگر شبکه های مخابراتی فعاليت های شان را متوقف نمودند و سرانجام مقام ولايت بلخ، در ٣١ سرطان اعلام کرد که در داخل شهر مزارشريف و چهارده ولسوالی بلخ، خدمات همه شبکه های مخابراتی را تا وقت نامعلوم به تعليق درآورده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر