زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پولیس درنیمروز از قاچاق موادمخدر به ایران جلوگیری کرد

پولیس درنیمروز از قاچاق موادمخدر به ایران جلوگیری کرد

author avatar
25 Jul 2019 - 11:46
پولیس درنیمروز از قاچاق موادمخدر به ایران جلوگیری کرد
author avatar
25 Jul 2019 - 11:46

زرنج (پژواک، ٣سرطان ٩٨):پولیس درنیمروز از قاچاق ٢١ کيلوگرام موادمخدر به ایران جلوگیری کرد و یک قاتل در هماهنگی با پولیس بین المللی انترپول در ولايت فارياب دستگیر شد.

مسئولین امنیتی در ولایت نیمروز به پژواک گفته اند که پولیس آن ولايت از انتقال بيش از٢١ کیلو گرام مواد مخدر به ایران جلو گیری و دو تن را به اتهام انتقال آن باز داشت نموده اند.

محمد ابراهیم امینی مسوول دفتر مطبوعاتی قوماندانی امنیه نیمروز به آژانس خبرى پژواک گفت که  پرسونل مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امینه ولایت نیمروز طی عملیاتى دوتن مظنون را درپیوند به قاچاق بیست کیلو گرام مواد مخدر بازداشت نموده اند.

 وی گفت مواد یاد شده شامل۱۹،۵۰۰ کیلو گرام مواد مخدرنوع شیشه و۱،۸۰۰ کیلو گرام هیروئین  می باشد.

منبع افزود که مواد مخدر ياد شده طور ماهرانه  درتایر های یکعراده واسطه نقلیه نوع تیلری (ترانزیت) جاسازی شده بود و قصد انتقال انرا به کشور ایران داشتند که درنقطه صفر مرزی ولایت نیمروز بازداشت گردید.

وی افزود تحقیقات پولیس از نزد متهمان آغاز شده است .

 طبق يک خبرديگر، یک قاتل در هماهنگی با پولیس بین المللی انترپول درولايت فارياب دستگیر شد.

عبدالکریم یورش مسوول مطبوعات پولیس فاریاب به آژانس خبرى پژواک گفت که آغا رحیم باشنده قریه دهندره ولسوالی پشتونکوت اين ولايت که عبدالرووف باشنده قریه پوگانی اين ولسوالی را در شهر تهران به قتل رسانیده  وبعدا به افغانستان فرار کرده بود.

بگفته موصوف، قاتل  به اثر سعی و تلاش پولیس بین المللی انترپول در هماهنگی مدیریت مبارزه با جرايم جنایی قوماندانی امنیه این ولایت عصر دیروز همراه با یک میل سلاح پیکاه و مقدار تجهیزات نظامی از داخل شهر میمنه دستگیر شد.

یورش افزود که، فرد بازداشت شده از مدتی بدین سو بحیث سرباز در صفوف قوای مسلح در پروژه بند آبگردان دهندره ولسوالی پشتونکوت مصروف خدمت بود که روز گذشته از چهار راهی میسره شهر میمنه دستگیر شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر