زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در اعتراض به افزايش نا امنى ها در کجران دايکندى خيمۀ تحصن برپا شد

در اعتراض به افزايش نا امنى ها در کجران دايکندى خيمۀ تحصن برپا شد

author avatar
28 Jul 2019 - 10:29
در اعتراض به افزايش نا امنى ها در کجران دايکندى خيمۀ تحصن برپا شد
author avatar
28 Jul 2019 - 10:29

 

نيلى (پژواک، ٦ اسد ٩٨): ده ها تن از باشندگان ولايت دايکندى، در اعتراض به افزايش ناامنى ها در ولسوالى هاى میرامور، پاتو ، ناوه‌میش و کجران اين ولايت، خيمۀ تحصن بر پا نموده و حکومت را به بى کفايتى متهم کردند.

رقم اين تحصن کنندگان که به بيش از ١٠٠ تن مى رسد، شامل نمايندگان نهادهاى مدنى، موسفيدان و نمايندگان شوراهاى ولايتى اند، که شام روز گذشته در مقابل دروازه اداره محلی این ولایت خيمه تحصن را بر پا کردند.

رحمت الله شریعتی يکى  از فعالان مدنى در دايکندى  و یک تن از تحصن کنندگان، به آژانس خبرى پژواک گفت: «تا زمانی که عملیات تصفیوی در کجران آغاز نشود، نیروهای دفاعی بیشتری جهت سرکوب گروه طالبان به ساحه اعزام نگردد... این خیمه برپا خواهد بود.»

وى افزود که بيش از یک ماه می ‌شود که  طالبان، حملات تهاجمی شان را بالای ولسوالی کجران دایکندی به طور دوامدار انجام می‌ دهند که در نتیجۀ این حملات، بیش از ۷۰ تن از نیروهای امنیتی کشته و زخمی شدند.

موصوف گفت: «دولت تا اکنون کمترین توجهی را جهت بهبود وضعیت نداشته است، که این نا امنی‌ها و کم توجهی دولت مرکزی، نگرانی‌های شدید مردم  اين ولايت را بر انگیخته است.»

همچنان غیرت علی جواهری عضوشورای ولایتی دايکندى نيز حکومت را به کم توجهى متهم کرد و گفت تا زمانى که وضعيت امنيتى در ولسوالى هاى کجران ، میرامور، پاتو ، ناوه‌میش بهبود نيابد، اين خيمه بر پا خواهد بود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر