زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

قوماندان امنیۀ کندز: دشمن سلاح پيشرفته دارد، نيروهاى امنيتى نيز اکمال شوند

قوماندان امنیۀ کندز: دشمن سلاح پيشرفته دارد، نيروهاى امنيتى نيز اکمال شوند

author avatar
30 Jul 2019 - 11:39
قوماندان امنیۀ کندز: دشمن سلاح پيشرفته دارد، نيروهاى امنيتى نيز اکمال شوند
author avatar
30 Jul 2019 - 11:39

 

کندز (پژواک،٨ اسد ٩٨): مسئولان امنیتی در کندز می گویند که هرچند روحیه و توانايى نيروهاى امنيتى در آن ولايت نسبت به طالبان خيلى قوى بوده؛ اما موجوديت سلاح هاى پیشرفته نزد دشمن، سبب شده تا نيروهاى امنيتى متحمل تلفات بيشتر شوند.

سمونوال منظور ستانکزی قوماندان امنیه کندز، درصحبت اختصاصى با آژانس خبرى پژواک گفت که فعاليت قطعۀ سرخ طالبان که مجهزبا سلاح هاى پيشرفته مى باشند، درماه هاى اخيردرولسوالى قلعه زال، امام صاحب، و دشت ارچى خيلى گسترده بوده که تلفاتى سنگين به نيروهاى امنيتى وارد شده است .

ستانکزى افزود که قطعه سرخ طالبان که باسلاح هاى دوربين دار مجهزمى باشند، درماه هاى اخيرشب هنگام بالاى بيزها وپوسته هاى امنيتى حملات گروهى انجام داده اند؛ هرچند دربرخى اوقات پاسخ دندان شکن دريافت کرده و با تحمل تلفات عقب نشينى کرده اند؛ اما اکثر اوقات به نيروهاى امنيتى نيزتلفات وارد شده است.

اين مقام بلند پايۀ امنيتى درحاليکه روحيه نيروهاى امنيتى مستقر درآن ولايت را خيلى قوى نسبت به دشمن دانسته  و آمارى از تلفات نيروهاى امنيتى در دوماه اخير را به دست نداد اما گفت: "اگرسلاح پيشرفته دراختيار منسوبين ما قرارداده شود، دشمن را به زود ترين فرصت ازبين مى بريم."

او افزود هرچند درخصوص اکمال نيروهاى امنيتى آن ولايت با سلاح هاى پيشرفته، وزارت امورداخله درجريان قرارگرفته واميد است تا اين کمبودى درنزد نیروهای امنیتی به زود ترين فرصت مرفوع گردد.

قوماندان امنيه کندز، روحيۀ همکارى ميان مردم ونيروهاى امنيتى را ستود و گفت که مردم کندز، هميشه حامى نيروهاى امنيتى شان بوده و مى باشند و درمقابل منسوبان امنيتى، شب و روز تلاش دارند تا مردم اين ولايت زندگى آرام شانرا از دست ندهند و دشمن فرصت نيابد که به اهداف وآرمان شان که تسخيراين ولايت مى باشد، موفق شوند . 

فرماندۀ پوليس کندز، در بخشى از صحبت هايش به تامين امنيت مطمئن در آن ولايت در جريان کارزارهاى انتخاباتى نامزدان رياست جمهورى، اشاره داشت و به نامزدان و کندزيان وعده سپرد که نيروهاى امنيتى، تلاش دارند زمينۀ کمپاين و اشتراک وسيع مردم را در پروسۀ انتخابات فراهم سازند.

او گفت: "قبل ازآغاز روند مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری، پوليس کندز آماده گی های لازم وپلان های منظم از قبل طرحریزی شده را براى تامين امنیت این پروسۀ ملی در اين ولایت رويدست داشته و آنرا عملى ميکنند."

ستانکزى از تمامی مسئولین کمپاین های انتخاباتی خواست تا قبل از راه اندازى برنامه هاى کمپاينى شان، پوليس آن ولايت را به هدف تامين امنيت آنها، در جريان بگذارند.

افزون برآن، وى افزود که به هيچ منسوب پوليس، حق مداخله در جریان کمپاین های انتخاباتی کاندیدان وهيچ حرکتى به نفع و يا ضرر نامزد مشخص داده نخواهد شد.

وى بابيان اينکه آماده گى کامل براى تامين دفاتر نامزدان انتخابات در کندز دارند، افزود که تاکنون هيچ نامزد انتخابات، از ايجاد دفتر ولايتى و مشکلات امنيتى شان مسئولان امنيتى کندز را در جريان نگذاشته اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر