زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

دو تن به اتهام فروش ادویۀ تاریخ گذشته در فاریاب بازداشت شدند

دو تن به اتهام فروش ادویۀ تاریخ گذشته در فاریاب بازداشت شدند

author avatar
7 Aug 2019 - 18:44
دو تن به اتهام فروش ادویۀ تاریخ گذشته در فاریاب بازداشت شدند
author avatar
7 Aug 2019 - 18:44

میمنه(پژواک،۱۶اسد۹۸): مقام های محلی در ولایت فاریاب می گویند که دو تن، به اتهام فروش ده قلم ادویۀ تاریخ گذشته، در شهر میمنه مرکز این ولایت بازداشت شده اند.

عبدالکریم یورش مسئول مطبوعات قوماندانی امنیه فاریاب، به آژانس خبری پژواک گفت که این افراد، امروز در مربوطات حوزه سوم امنیتی پولیس شهر میمنه بازداشت گردیده اند.

یورش تصریح کرد که این موضوع را با وزارت داخله و پولیس کابل در جریان می گذارند؛ تا مافیا و جعلکاران بزرگ در شهرکابل شناسایی و گرفتار شوند.

داکتر محمد نعیم مصمم رئیس صحت عامه فاریاب گفت که این دو جعل کار، در ادویه جات به دست آمده، تاریخ جدید را حک کرده بودند و هنگامی که در دواخانه های شهر میمنه میفروختند، بالفعل شناسایی و بازداشت شدند.

مصمم افزود که افراد بازداشت شده؛ دو برادر هستند و باشنده گان اصلی ولایت پروان می باشند. آنها به طور ماهرانه تاریخ قبلی ادویه جات را پاک کرده و تاریخ جدید را حک نموده اند.

 داکتر فیاض امین مسئول شعبه بررسی قوانین صحی فاریاب گفت که این افراد، در همکاری با یک تن از ادویه فروشان درشهر میمنه دستگیر شده اند.

جان محمد یک تن از فروشنده گان ادویه تاریخ گذشته، به پژواک گفت که آنها از دو سال کار خرید و فروش اجناس بنجاره را در فاریاب می کردند؛ این بار اول است که ادویه جات تاریخ گذشته را به فروش می رساندند.

وی افزود: "از اینکه کار دوا را قبلا نکرده بود، متوجه تاریخش نبودند؛ وقتی که دوا را در شهر میمنه آورده وبه دواخانه ها میفروختند، برای شان گفتند که تاریخ دواها گذشته، دوباره تاریخ حک گردیده است "

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر