زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان کشور از طریق تیلیفون، در ارگ ایجاد شد

مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان کشور از طریق تیلیفون، در ارگ ایجاد شد

author avatar
15 Aug 2019 - 09:01
مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان کشور از طریق تیلیفون، در ارگ ایجاد شد
author avatar
15 Aug 2019 - 09:01

کابل (پژواک، ٢٤ اسد ٩٨): بر اساس هدایت محمد اشرف غنی رييس جمهور، مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان کشور از طریق تیلیفون، در ارگ ایجاد شد.

در يک خبرنامه که از ارگ  منتشر شده، آمده است که رئيس جمهورغنى، بخاطر ایجاد سهولت در دریافت و بررسی شکایات، نظریات و پیشنهادات شهروندان، مرکز ثبت و بررسی شکایات شهروندان کشور از طریق تیلفون را در ارگ ایجاد کرد.

منبع افزوده است در مراسمی که به همین مناسبت در قصر مرمرین برگزار گردیده بود، داکتر فیض الله کاکړ رئیس دفتر مقام عالی ریاست جمهوری، ایجاد این مرکز را جهت رسیدگی به مطالبات مردم و نظارت از عملکرد نهادهای دولتی مهم خواند.

وی گفت با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری، خود را در قبال رسیدگی قانونی به شکایات، نظرات، پیشنهادات و مطالبات تمامی شهروندان مسئول می داند، این مرکز بر اساس هدایت مستقیم رئیس جمهور ایجاد گردید.

داکتر فیض الله کاکړ رسیدگی موثر به مطالبات و شکایات مردم را در راستای حکومتداری خوب، یک گام ارزنده خواند و بر توسعۀ این مرکز در سطح کلان حکومتداری تاکید کرد.

در خبرنامه آمده است که شهروندان کشور، از داخل و خارج با تماس به شماره ۵۰۰۰، به صورت ۲۴ ساعته می توانند با نهاد ریاست جمهوری ارتباط برقرار نمایند و شکایات، نظرات و پیشنهادات خویش را به منظور رسیده گی و طی مراحل قانونی آن، انتقال و ثبت نمایند.

به همین ترتیب پس از ثبت شکایات، نظریات و پیشنهادات شهروندان جهت طی مراحل به ادارات و مراجع مربوطه ارسال می گردد و روند اجراآت آن نیز توسط تیم موظف تعقیب شده و چگونگی اجراآت آن به شکایت کنندگان اطلاع داده می شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر