زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

درگيرى ها در فارياب ٢٤ کشته و زخمى برجا گذاشت

درگيرى ها در فارياب ٢٤ کشته و زخمى برجا گذاشت

author avatar
17 Aug 2019 - 15:27
درگيرى ها در فارياب ٢٤ کشته و زخمى برجا گذاشت
author avatar
17 Aug 2019 - 15:27

ميمنه (پژواک، ٢٦ اسد ٩٨): منابع امنیتی فاریاب مى گويند که در نتيجۀ درگيرى ميان نيروهاى امنيتى و طالبان در ولسوالى هاى دولت آباد و شیرین تگاب اين ولايت، هشت طالب و يک منسوب پوليس کشته شده و ده طالب و پنج منسوب امنيتى زخم برداشته اند.

عبدالکریم یورش مسئول مطبوعات پولیس فاریاب، به آژانس خبرى پژواک گفت که طالبان، شب گذشته بالای نیروهای امنیتی در مرکز ولسوالی دولت آباد حمله کردند، که در نتيجه درگيرى ميان دو طرف، پنج طالب کشته  و هفت تن ديگر به شمول ملا ادريس يک سرگروپ طالبان زخمى شده اند.

اما عبدالرزاق کاکر ولسوال دولت آباد، با تايید حمله طالبان گفت در اين درگیری که حدود ٣٠ دقیقه دوام کرد، يک طالب کشته شده و سه تن دیگر از این گروه زخم برداشته اند.

سخنگوی پولیس گفت که طالبان، دیشب بالای مرکز ولسوالی شیرین تگاب اين ولايت نیز حمله کردند که درگيرى ميان دو طرف چندین ساعت ادامه یافت و در نتيجه آن، سه طالب و يک منسوب امنيتى پوليس کشته و سه طالب و پنج منسوب امنيتى زخمى شدند.

اما یک منبع محلی که نخواست نامش در گزارش ذکر گردد گفت که در اين درگيرى، یک پولیس در جنگ شیرین تگاب جان باخته و هشت تن ديگر زخم برداشته اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر