زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کارمندان کابل امبولانس و مرکز هماهنگی صحی تقدیر شدند

کارمندان کابل امبولانس و مرکز هماهنگی صحی تقدیر شدند

author avatar
17 Aug 2019 - 19:14
کارمندان کابل امبولانس و مرکز هماهنگی صحی تقدیر شدند
author avatar
17 Aug 2019 - 19:14

کابل (پژواک ٢٦ اسد ٩٨): کارمندان کابل امبولانس و مرکز هماهنگی صحی از سوى محمد اشرف غنى رئيس جمهور مورد تقدير قرار گرفتند.

در خبرنامه اى که از سوى ارگ به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که محمد اشرف غنی رئیس جمهور عصر امروز به منظور قدردانی از تلاش های منسوبین وزارت صحت عامه که وظایف شان را با صداقت و موفقیت انجام داده و در زمینۀ انتقال به موقع مجروحین به شفاخانه ها و معالجه شان، از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نورزیده اند، طی مراسمی مدال های دولتی را به آنان تفویض و تقدیرنامه ها را اعطا کرد.

منبع افزوده است که در این مراسم که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد، ابتدا فرمان رئیس جمهور کشور در رابطه به تفویض مدال های دولتی به پنج تن از کارمندان وزارت صحت عامه و حکم رئیس جمهور در خصوص اعطای تقدیرنامه به ۸۶ تن از کارمندان این وزارت، توسط استاد اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور، قرائت گردید.

سپس رئیس جمهور غنی، مدال دولتی غازی میربچه خان را به داکتر عالم عاصم آمر کابل امبولانس به نمایندگی از سایر همکاران اش که مستحق مدال شناخته شده بودند، تفویض کرد و همچنان خانم فاطمه تقدیرنامه را به نمایندگی از همکارانش که مستحق تقدیر نامه شناخته شده بودند، اعطا نمود.

بعداً رئیس جمهور کشور صحبت نمود و ضمن تبریکی به آنان گفت: "برای من جای افتخار است که از صدیق‌ترین فرزندان این کشور با مدال ها و تقدیرنامه ها، قدردانی می کنم."

وى افزود، هر رویدادی که واقع می شود، نام کابل امبولانس و مرکز هماهنگی صحی را می شنود که کارمندان آن با قبول خطرات به هموطنان خویش که بین مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می کنند، شب و روز مصروف خدمت اند.

موصوف آنان را قهرمانان ملت خواند و گفت که به نمایندگی از تمام دولت، هموطنان ملکی و منسوبین قوای امنیتی و دفاعی کشور از آنان از صمیم قلب تشکر می کند.

رئیس جمهور با اشاره به حضور زنان در این دو نهاد صحی، گفت که موجودیت خواهران ما در کابل امبولانس و مرکزهماهنگی صحی، نشان میدهد، به خواهران ما که در رویدادهای تروریستی مجروح می شوند نیز رسیدگی به موقع و توجه جدی صورت می گیرد.

غنى از همکاران بین المللی به ویژه شفاخانه ایمرجنسی و سایر نهادهای صحی کشور که در زمینۀ تداوی مجروحین همواره سعی و تلاش می کنند، نیز ابراز امتنان کرد.

در اخیر این مراسم، داکتر عالم عاصم آمر کابل امبولانس صحبت نمود و ضمن تشکر از رئیس جمهور بخاطر تقدیر از کارمندان کابل امبولانس و مرکز هماهنگی صحی، گفت: "ما بیشتر از پیش در راستای انتقال به موقع مجروحین به شفاخانه ها و ارائه خدمات صحی به آنان، تلاش خواهیم کرد."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر