زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

شرکت ام تى ان، بزرگترین بیرق افغانستان را به حکومت اهدا کرد

شرکت ام تى ان، بزرگترین بیرق افغانستان را به حکومت اهدا کرد

author avatar
18 Aug 2019 - 16:27
شرکت ام تى ان، بزرگترین بیرق افغانستان را به حکومت اهدا کرد
author avatar
18 Aug 2019 - 16:27

کابل (پژواک، ۲۷ اسد ۹۸): شرکت مخابراتی ام تی ان افغانستان، به مناسبت صدمین سالروز استرداد استقلال کشور، بزرگترین بیرق افغانستان را به هزينۀ ٤٥ هزار دالر امريکايى آماده کرده، به حکومت به طور تحفه اهدا کرد.

اين بيرق را هدایت الله زاهد رئیس بخش خدمات شرکت مخابراتی ام تی ان، امروز بعد از ظهر در مرکز رسانه هاى حکومت در شهر کابل، به فریدون الهام معاون اداره امور تسليم نمود.

هدايت الله زاهد در اين مراسم گفت این برق که ۶۰۰ متر طول و  ۴۰۰ متر عرض دارد، به هزينۀ و ۴۵ هزار دالر امریکایی ساخته شده است.

او افزود: «هدف ما از ساخت این بیرق این است تا نشان دهیم که شرکت مخابراتی ام تی ان، در کنار افغان ها از مراسم ملی شان تجلیل می کند و به آن احترام دارد.»

فریدون الهام معاون اداره امور در اين نشست گفت که این، یکی از بزرگترین بیرق هاى کشور است و قرار است که به تاريخ ٣٠ اسد در یک همایش بزرگ در حضور رئیس جمهور به نمایش گذاشته شود.

موصوف گفت که به دلیل بزرگی این بیرق، نمی توانند آن را به اهتزاز در بیاورند؛ بناءً این بیرق در موزیم نگهداری می شود و فقط در مراسم های بزرگ ملی، به نمایش گذاشته خواهد شد.

وى افزود که تمام آمادگی ها برای برگزاری جشن صدمین سالروز استرداد استقلال کشور گرفته شده است و فردا برنامه های متنوع از سوی کمیسیون برگزاری این جشن راه اندازى خواهد شد.

سید فهیم هاشمی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی که در این مراسم از تهيه اين بيرق اظهار تشکرى نمود و از تمام شرکت های مخابراتی و ساير سرمایه گذاران خواست تا در تجلیل هر چه بهتر صدمین سالروز جشن استرداد استقلال کشور، نقش بارز داشته باشند.

به گفته او، قرار است این بیرق در مراسم ویژه به‌ نمایش گذاشته شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر