زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسابقه فوتسال دختران در دایکندی برگزار شد

مسابقه فوتسال دختران در دایکندی برگزار شد

author avatar
18 Aug 2019 - 17:25
مسابقه فوتسال دختران در دایکندی برگزار شد
author avatar
18 Aug 2019 - 17:25

نيلى (پژواک، ٢٧ اسد ٩٨): برای نخسیتن بار در آستانه تجلیل از صدمین سالروز استراد استقلال کشور، مسابقۀ فوتسال میان دختران در ولایت دایکندی برگزار گردید.

ذکیه رضایی رئیس امور زنان ولایت دایکندی، به آژانس خبری پژواک گفت که در این مسابقات که امروز یکشنبه از سوی ریاست امور زنان ولایت دایکندی، راه اندازی شده بود، تیم فوتسال دختران از شاروالى، تيم فوتسال ليسه خصوصى ديانت و تيم فوتسال ليسۀ ديانت اشتراک کرده بودند.

وى افزود که در اين مسابقه، تيم کوشان با گرفتن دو امتياز در مقابل تيم ديانت، قهرمانى اين مسابقه را از آن خود کرد. 

موصوف خاطرنشان نمود با آن که دختران در این ولایت در بخش‌های مختلف ورزشی، طی چند سال گذشته دستاوردهای قابل ملموس داشته اند؛ اما بنا بر عرف و عنعات ناپسند حاکم بر جامعه، نتوانسته اند در بخش فوتبال پیشرفت داشته باشند.

رضایی علاوه کرد که این ریاست، برای نخستین بار مسابقه فوتسال را به مناسبت صدمین سالروز استقلال کشور، میان دختران این ولایت برگزار نموده است؛ تا این ورزش مانند ورزش‌های دیگر نهادینه شود.

درهمین حال، دختران ورزشکار فوتسال، از برگزاری این مسابقه استقبال نموده می‌گویند که آنان از نهادهای ورزشی، خواهان برگزاری مسابقات بیشتر در این ولایت شدند.

فاطمه صراحت یکی از این ورزشکاران گفت که نبود میدان فوتبال، امکانات و تجهیزات ورزشی، نداشتن مربی زن و عرف و عنعنات ناپسند حاکم بر جامعه، ازعمده ترین مشکلات فراروی ورزش در ولایت دایکندی می باشد.

قابل یادآوری است که در کنار این مسابقات، مسابقه فوتسال نیز میان پسران با اشتراک ۴ تیم دایر شده بود که با قهرمانی تیم میوند به پایان رسید.‎

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر