زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

نمايشگاه صنایع دستی زنان در سمنگان گشایش یافت

author avatar
18 Aug 2019 - 15:50
author avatar
18 Aug 2019 - 15:50

ايبک (پژواک، ٢٧اسد ٩٨): به پیشواز صدمین سالگرد استر داد استقلال کشور، در يک نمايشگاه صنایع دستی، ده ها قلم صنايع دستى زنان در ولايت سمنگان به نمايش گذاشته شد.

محمد کبیر مکرم زاده رئیس خدمات سکتور ولايت سمنگان، در مراسم افتتاح اين نمايشگاه که در پارک زنانه شهر ايبک راه اندازى شده بود، در مورد استقلال کشور و در مورد حفظ استقلال صحبت کرد.

وى گفت که اين نمايشگاه که به مناسبت استقلال کشور راه اندازى شده، براى بازاريابى محصولات صنايع زنان مهم مى باشد.

گلالی صافی  رئیس امور زنان سمنگان گفت که دراین نمایشگاه؛ محصولات غذای وصنایع دستی زنان تجارت پیشه مرکز و ولسوالی های دره صوف، خرم سارباغ، حضرت سلطان، سمنگان در ٢٥ غرفه به نمايش گذاشته شده است.

شکیلا احمد زی رئیس زنان تجارت پیشه این  ولایت گفت که هدف از راه اندازی این نمایشگاه، مارکیت یابی و معرفی صنایع دستی ومحصولات غذايی زنان مى باشد.

 حميده باشنده ولسوالی حضرت سلطان که در یک غرفه، انواع واقسام صنایع دستی زنان آن ولسوالی را به نمایش گذشته است گفت: «بسيار خوشحال هستم که دراين نمايشگاه اشتراک کرديم و اميدوار هستم که اين نمايشگاه ها زيادتر شود؛ تا توليدات ما زنان زيادتر به فروش برسند.»

همچنان رخشانه يک تن ديگر از زنان سمنگانى گفت که در اين چنين نمايشگاه ها برعلاوۀ بازاريابى، زنان تجارت پيشه نيز با هم معرفى مى شوند و از تجارب يکديگر مى آموزند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر